شمانیوز
شما نیوز

تقدیر رئیس بسیج کارگران از مدیر سنگ آهن فلات مرکزی

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور طی تقدیر نامه ای از زحمات بی شائبه و مساعدت های موثر مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در رزمایش های دست یاریگر و کمک های مومنانه به معسرین و نیازمندان جامعه کارگری کشور، تشکر و قدردانی نموده است.

تقدیر رئیس بسیج کارگران از مدیر سنگ آهن فلات مرکزی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ،در جلسه که با حضور مدیران مجتمع، فرمانده و مسئول عقیدتی-سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار شد از کمک ها و مساعدت های سید فرهاد اسلامی با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به جایگاه بسیج و بسیجی گفت: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.

نصیری ضمن قدردانی از اهتمام جدی مردم و بسیجیان در مبارزه‌ با کرونا خاطر نشان کرد: همت بسیجیان در مساعدت به کادر درمان، رزمایش های کمک های مومنانه و ارائه خدمات مشاوره و امید بخش به بیماران کرونا حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

وی از مساعدت و همراهی مدیران و مجموعه کارگری مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به خاطر اقدامات موثر در رزمایش دست یاریگر و کمک های مومنانه در حمایت از نیازمندان شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه محمدرضا رضایی پور مسئول بسیج کارگری شهرستان بافق با اشاره به عملکرد و کارنامه مثبت مجتمع و پایگاه شهید جعفرزاده در اجرای طرح شهید برونسی و شهید کریمی در حمایت از کالای ایرانی و همچنین امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان و تحقق شعار سال تقدیر و تشکر کرد و این مهم را برگ زرینی بر افتخارات مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی دانست.

مهندس سید فرهاد اسلامی در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی یک شغل و سمت نیست، هر شخص در هر شغل و سمتی که با نیت خالص برای خدا ، ملت و مردم کار کند، یک بسیجی مخلص است.

وی از بافق به عنوان یک شهرستان کارگری و بسیجی یاد کرد و عنوان داشت: بیش از ۹۰ درصد از کارگران این شهرستان بسیجی مخلص هستند، چرا که با نیت خالص در حال خدمت و فعالیت هستند.

اسلامی، اعطای تقدیر نامه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور را مدیون همراهی و مساعدت مدیران و مجموعه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی دانست و از همه کارکنان در تمام قسمتهای مختلف در این مجموعه معدنی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این نشست،حمید رحیمی سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری و رشادت های بسیجیان گفت: افتخار می کنم یک بسیجی هستم و امیدوارم بسیجی وار کار کنم و از ادامه دهنده راه بسیج و بسیجیان باشیم.

گفتنی است، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور طی تقدیر نامه ای از زحمات بی شائبه و مساعدت های موثر مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در رزمایش های دست یاریگر و کمک های مومنانه به معسرین و نیازمندان جامعه کارگری کشور، تشکر و قدردانی نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied