شمانیوز
شما نیوز

فولاد خوزستان میزبان شهدای گمنام

شرکت فولاد خوزستان دو شهید گمنام جنگ تحمیلی را در آغوش می‌ گیرد.

فولاد خوزستان میزبان شهدای گمنام

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، سال ها نگاه مادر به در بود، که بیایی و انتظار جانکاه را پایان بخشی؛ وقتی رفتی اشک را از گوشه‌ی چشم‌ مادر پاک کردی و همزمان که چادر گلی‌‌ گلی‌اش را غرق در بوسه کردی، گفتی زود برمی‌گردی. مادر هم باور داشت، آخر برایت آرزوها در سر داشت، می‌خواست دامادت کند. جنگ تمام شد و نیامدی، اشک چشم‌‌ مان خشک شد و نیامدی، آزادگان آمدند و نیامدی، مادر هر روز به شوق دیدار، پیراهنت را می‌بوئید، تا اینکه شبی به خواب آمدی و گفتی: جایت راحت است، چند روز بعد خبر آمد، میزبان شهدای گمنام هستیم. شهر آرام و قرار نداشت، صدای یا حسین یا حسین لحظه‌ای قطع نمی‌ شد، گویی محشر به پا شده بود. دل مادر با اولین کاروان آرام شد. پرچم سه رنگ کشورمان بر روی تابوت کشیده شده بود. شاید چند تکه استخوان، یک چفیه و یک پلاک درون تابوت بود؛ اما هرچه بود،‌ فرزند وطن برگشته بود، قهرمان ملی آمده بود.

 

خوش آمدی آرام جان مادر،‌ خوش آمدی سرباز وطن

بنا براین گزارش ، شرکت فولاد خوزستان به منظور حفظ و نشر فرهنگ شهید و شهادت، در نظر دارد در مراسمی باشکوه و با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی از دو شهید گمنام جنگ تحمیلی استقبال نموده و فضای شرکت را به عطر و بوی این شهدا عطرآگین نماید.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این خصوص اظهار داشت: مکتب شهدای عزیز، پاسداری از اسلام، قرآن، عاشورا و اندیشه‌ های امام راحل است. برای قدم نهادن در این مسیر مقدس، می‌بایست به شهدا متوسل شد.

وی افزود: حضور شهدای گمنام در   فضای شرکت فولاد خوزستان، فرصتی مناسبی برای ادای دین به پاسداران کشورمان است. کارکنان مجموعه فولاد خوزستان، مشتاقانه و بی‌ قرار شهدای گمنام هستند. بدون شک، فضایی که در آنجا عطر شهدا فراگیر شود، خیر و برکت جاری می‌ شود.

بر پایه این گزارش روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۹ با حضور مقامات لشکری و استانی، مسئولان و کارکنان تلاشگر شرکت فولاد خوزستان مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در این شرکت از درب شماره یک تا محل یادمان شهدای گمنام برگزار می‌ شود.

به گفته سردار عباس یوسفی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس، پیکر شش شهید گمنام جنگ تحمیلی شامگاه نهم آذرماه ۱۳۹۹ وارد خوزستان شده است و تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر در روز‌های دوشنبه، سه‌ شنبه و چهارشنبه هفته جاری در شرکت‌ های گروه ملی صنعتی فولاد ایران، گروه موشکی توپخانه ۶۴ الحدید و شرکت فولاد خوزستان برگزار می شود.

فولاد خوزستان میزبان1

فولاد خوزستان میزبان2

 

فولاد خوزستان میزبان3

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied