شمانیوز
شما نیوز

شوک به بازار خودرو | قیمت ها کاهش یافت + آخرین قیمت بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو اظهارکرد: روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوریکه نسبت به ۲۰ روز پیش نرخ خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت نرخ با کاهش نرخ ارز ادامه دارد.

شوک به بازار خودرو | قیمت ها کاهش یافت + آخرین قیمت بازار

سعید موتمنی با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار اظهارکرد: با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ های خودرو، قیمت‌های اعلامی مربوط به سایت‌ها است. روند قیمت‌ها همچنان کاهشی است به طوریکه نسبت به ۲۰ روز پیش نرخ خودرو ۳۱ تا ۳۲ درصد کاهش پیدا کرده است و این افت نرخ با کاهش نرخ ارز ادامه دارد. البته هنوز قیمت‌ها به نرخ ۱۰ شهریور امسال نرسیده است. قیمت‌هایی که بعد از ۲۰ شهریور اعلام شد روی کاغذ بود و در واقع خرید و فروشی انجام نمی‌گرفت.

وی با اشاره به قیمت‌های روز خودرو گفت: پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که به ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان رسیده بود به کمتر از ۱۷۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. سانتافه که ۳.۵ میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد به ۲.۴ میلیارد تومان رسیده است.

موتمنی افزود: در بین خودروهای داخلی نیز تیبا ۱۱۰ میلیون، تیبا ۲ حدود ۱۱۴ میلیون و پراید ۱۳۱ به نرخ ۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: توصیه ما به خریداران خودرو این است که از واحدهای صنفی معتبر خرید کنند و پروانه آن را هم رویت کنند. اگر در این شرایط کرونایی خودرویی خریداری کنید که تعویض پلاک آن انجام نشود ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد از جمله اینکه مشکل حقوقی یا فنی داشته باشد یا در رهن شرکتی باشد.

 
منبع: ایلنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied