شمانیوز
شما نیوز

سازمان منطقه آزاد انزلی پیشگام در اجرای طرح مدیریت استعداد

استعداد یابی و حمایت از نخبگان علمی،پژوهشگران و مخترعین در دستورکار قرار گرفت.

سازمان منطقه آزاد انزلی پیشگام در اجرای طرح مدیریت استعداد

به گزارش شمانیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نشسته کمیته استعدادیابی این سازمان با حضور جمعی از نخبگان، پژوهشگران و مخترعین به منظور تدوین برنامه جامع مدیریت استعدادیابی با حضور دکتر محمد ولی روزبهان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

بنابراین گزارش دکتر روزبهان ضمن تأکید بر لزوم شناسایی نوجوانان و جوانان مستعد در حوزه های مختلف علمی، ورزشی،اقتصادی و اجتماعی در سطح منطقه بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی که ثمره آن در دراز مدت مشخص خواهد شد اجرای طرح مدیریت استعداد به منظور پرورش نیروهای مستعد در تمامی زمینه ها بوده و در این مسیر نخبگان و پژوهشگران بازوی کمکی سازمان به منظور تدوین برنامه ای جامع و اجرای دقیق آن خواهند بود و سرمایه گذاری و حمایت های لازم از سوی این سازمان در راستای تحقق اهداف صورت خواهد گرفت.

روزبهان2

وی در ادامه به لزوم پایش مستمر در سطح مراکز آموزشی و خدماتی به منظور بررسی وضع موجود اشاره و افزود: در این طرح پس از شناسایی افراد مستعد،پرورش افراد به منظور ارتقاء سطح کیفی و اجرایی در جهت تبدیل به بالفعل شدن ظرفیت‌های بالقوه آنها،مهمترین گام قلمداد می شود تا در نتیجه شاهد معرفی افراد موفق و با دانش به عنوان الگو به جامعه به عنوان خروجی این طرح باشیم.

روزبهان1

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی استان گیلان را به جهت برخورداری از اقلیم و شرایط جوی،تغذیه و فرهنگی غنی سرشار از استعداد های درخشان عنوان نمود و خاطر نشان کرد: در نقاط مختلف این استان دانشمندان و نخبگان ملی و بین المللی در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و با اجرای این طرح و توجه به امر آموزش تخصصی،زمینه پرورش و معرفی نخبگان بیشتری در سطح ملی و بین المللی پدید خواهد آمد.

روزبهان3

در ادامه این نشست دکتر سید حجت مهدوی سعیدی معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی به تدوین و اجرای طرح توانمند سازی جوامع محلی،آموزش مهارت بانوان،تقویت مشاغل خرد و خانگی با حمایت سازمان منطقه آزاد انزلی و با مشارکت جوامع محلی و بهره گیری از ظرفیت نخبگان تأکید کرد.

در این نشست تعدادی از نخبگان و پژوهشگران طرح ها و ایده های خود را به منظور اجرای هرچه بهتر طرح مدیریت استعداد در منطقه آزاد انزلی ارائه نمودند.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied