شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان قشم تاکید کرد

ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان قشم با وی بر ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم برای حفاظت و حراست از امنیت اجتماعی و اقتصادی جزیره تاکید کرد.

ضرورت ارتقاء اقتدار و افزایش توانمندی نیروهای انتظامی قشم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم؛ حمیدرضا مومنی در این دیدار نیروی انتظامی را از جمله نیروهای خدوم، زحمتکش، مومن و معتقد به ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی خواند و گفت: حضور ماموران نیروی انتظامی در هر نقطه از شهر و خارج از شهر همانطور که مایه امنیت و آرامش شهروندان می شود به همان میزان هشداری برای متخلفان و افراد مخل قانون و هنجارهای اجتماعی و اخلاقی بشمار می رود.

وی با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و تعامل و همکاری آن با سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همانطور که این سازمان براساس وظیفه حاکمیتی خود از همه نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی مستقر در جزیره قشم حمایت و پشتیبانی عملی کرده و می کند، معتقد است که به سرانجام رساندن برنامه های بزرگ اقتصادی و اجرای کامل طرح ها و پروژه های توسعه  در جزیره بدون تامین امنیت و ایجاد بستری مطمئن برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی امکان پذیر نیست.

مومنی مجموعه نیروهای خدوم انتظامی جزیره قشم از دریابانی گرفته تا پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و خود فرماندهی انتظامی شهرستان را همراه و همکار سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه بخشی جزیره  خواند و بر تداوم حمایت ها و همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

براساس این گزارش سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در این دیدار با تشکر از عنایات و توجهات خاص و همیشگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به فرزندان حافظ امنیت و آرامش جزیره قشم، گزارشی از اقدامات و خدمات فرماندهی انتظامی شهرستان قشم ارائه و بر آمادگی خود و کلیه پرسنل تحت امر جهت همکاری و همراهی با سازمان برای حفاظت  و حراست از امنیت و آرامش شهروندان قشم تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار که نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سرهنگ مجتبی راست خدیو جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز حضور داشتند درخصوص تداوم همکاری ها و مسایل فی مابین نیز بحث و تبادل نظر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied