شمانیوز
شما نیوز

عضو هیأت مدیره ذوب آهن اصفهان:

به دولت برای اصلاح شیوه نامه زنجیره فولاد کمک می کنیم

عضو هیأت مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: هرچند به عنوان یک کارشناس با هرگونه دخالت دولت در بازار و تعیین مکانیسم بازار مخالفم، اما به عنوان یک تولید کننده و نماینده تولیدکنندگان فولاد به نظر دولت احترام گذاشته و تلاش می‌کنیم شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد به بهترین شکل ممکن اجرا شود.


به دولت برای اصلاح شیوه نامه زنجیره فولاد کمک می کنیم

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ احسان دشتیانه در خصوص آخرین وضعیت شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد، افزود: نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهوری در جلسه بررسی این شیوه نامه تاکید کرد ؛ به هیچ عنوان قرار نیست شیوه‌نامه موجب ایجاد رانت یا فاصله قیمتی در بازار و بورس شده و از بین برنده رقابت باشد.

وی که به نمایندگی از انجمن تولیدکنندگان فولاد در این جلسه حضور داشت، گفت: به گفته  نهاوندیان، شیوه نامه یاد شده قرار نیست به محدود کردن صادرات بیانجامد.

دشتیانه، به انجام بحث های جدی در خصوص چند بند از شیوه نامه در این جلسه اشاره کرد و ادامه‌داد: عمده بحث های انجمن تولیدکنندگان فولاد به عنوان یک تشکل تولید کننده پذیرفته شد و در نهایت نهاوندیان به وزارت صنعت، معدن و تجارت مأموریت داد که طی یک هفته ملاحظات انجمن را در شیوه نامه بگنجانند، به طوری که نه به صادرات آسیب برسد و نه منجر به ایجاد فاصله قیمتی و رانت شود.

این عضو هیأت مدیره ذوب آهن تاکید کرد: قرار شده مشکلات واحدهای کوچک، بنگاه های القائی و نوردی نیز بررسی شده و ملاحظات و مشکلات آن‌ها نیز در نظر گرفته شود.

وی در عین حال تاکید کرد: از نظر کارشناسی با هرگونه دخالت دولت در بازار و اقتصاد مخالف هستم، موضوعی که تاکنون به هیچ وجه جواب نداده و جواب هم نخواهد داد.

دشتیانه ادامه داد: اما امروز دولت تصمیمی اتخاذ کرده و از ما تولیدکنندگان نیز خواسته تا به یاری او بشتابیم، به همین دلیل همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا این شیوه نامه به بهترین شکل ممکن اصلاح شود.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده تولیدکنندگان فولاد، به نظر دولت احترام می گذارم و اگر دولت پیشنهادی ارایه دهد ، با همه توان سعی می کنیم این شیوه نامه در بهترین شکل ممکن اجرایی شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied