شمانیوز
شما نیوز

بانک کشاورزی، حامی تولید و کارآفرینان ؛

حمایت 11 میلیاردی بانک کشاورزی از راه اندازی مجموعه تولیدی ایران نشاء در البرز

استان البرز همواره در اقتصاد ایران به عنوان یک استان استراتژیک شناخته می‌شود. همسایگی با چهار استان مهم صنعتی کشور و قرار گرفتن در مسیر 14 استان کشور، همجواری با پایتخت، تراکم جمعیتی بالا و ارتباط نزدیک با یک بازار حدوداً 20 میلیون نفری و استقرار بخش زیادی از صنایع مهم و برندهای ملی در این استان از جمله شاخص‌هایی است که گویای این وضعیت استراتژیک است. در استان البرز در بخش کشاورزی ، بیش از نیمی از اراضی کشاورزی تحت کشت زراعی است و بسیاری از این اراضی از پتانسیل خوبی برای توسعه کشت گلخانه‌ای برخوردار است.

حمایت 11 میلیاردی بانک کشاورزی از راه اندازی مجموعه تولیدی ایران نشاء در البرز

 

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل  روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در  شهر محمدشهر استان البرز ، مجموعه تولیدی ایران نشاء ، در زمینی به مساحت  5 هزار متر مربع وبا حمایت 11  میلیارد و 335 میلیون  ریالی بانک کشاورزی احداث و راه اندازی شده است.

 

مجید سلیمیان ،مدیر مجموعه ایران نشاء ضمن تاکید بر حمایت 11  میلیارد و 335 میلیون  ریالی بانک کشاورزی گفت : این گلخانه  از اواخر سال 98 با وجود تورم اقتصادی بالا به بهره برداری رسید.

 

مدیر مجموعه ایران نشاء افزود: با پشتیبانی بانک کشاورزی و به همت مدیر و کارشناسان متخصص، کوشا و کارآفرین مجموعه تولیدی ایران نشاء ، توان ظرفیت تولید 5 میلیون نشاءدر هردوره ( یک ماه تا 40روز ) و ایجاد اشتغال برای حداقل 10 نفر بصورت ثابت و تعداد 20الی 25 نفر پیمانکار، در تامین  نشاء صیفی کاران  سراسر کشور از جمله استانهای هرمزگان ،قزوین ،البرز نقش به سزایی دارد .

 

این گزارش می افزاید:در شرایط بحرانی موجود برای مقابله با تنش آبی، توسعه کشت محصولات گلخانه‌ای به‌عنوان جایگزین مناسبی برای  کشت سنتی و راه موثری برای برون‌رفت از چالش جدی کمبود آب است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied