شمانیوز
شما نیوز

رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی:

بیمه‌ها به اطلاع رسانی و آموزش به منظور کاهش هزینه‌ها توجه کنند

رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور بر توجه به مساله بیماریابی، اطلاع رسانی و آموزش از سوی سازمان‌های بیمه گر درمانی به منظور کاهش هزینه‌های درمان تاکید کرد.

بیمه‌ها به اطلاع رسانی و آموزش به منظور کاهش هزینه‌ها توجه کنند

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا؛ شکور امیدی، فوق تخصص ایمونولوژی از دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان کرد: در حال حاضر بیمه سلامت با مشکل کمبود منابع مواجه است که اگر تنها بخشی از منابع را به پیشگیری و آموزش اختصاص دهد، بخش قابل توجهی از هزینه ها به خصوص در حوزه دیابت که هزینه بسیاری دارد، کاهش می یابد.

وی بر اختصاص دفترچه به افرادی که تحت پوشش هیچگونه بیمه ای نیستند، به خصوص در شرایط شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: این انجمن آمادگی دارد که با بیمه ها در زمینه آموزش و معرفی بیماران دیابت فاقد پوشش بیمه همکاری داشته باشد.

رییس انجمن خیریه حمایت از بیماران دیابتی کشور ادامه داد: کرونا به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن و استرس هایی که هر روز در جامعه بیشتر می شود، به راحتی جولان می دهد. بنابراین در این شرایط بیمه ها علاوه بر توجه به مساله آموزش و پیشگیری باید حمایت بیمه ای مناسبی نیز از بیماران داشته باشند تا در نهایت با آرامش هر چه بیشتر بر این بیماری غلبه کنیم.

امیدی در پایان براستفاده از نظرات کاربردی و کارشناسی انجمن ها و سازمان های علمی از سوی بیمه ها برای برون رفت از مشکلات موجود در حوزه پیشگیری و درمان تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied