شمانیوز
شما نیوز

تقدیر از نمایندگان برتر بیمه سرمد در استان خراسان رضوی

مدیریت بیمه سرمد در استان خراسان رضوی از نمایندگان برتر استان تقدیر کرد.

 تقدیر از نمایندگان برتر بیمه سرمد در استان خراسان رضوی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، جمشید خاتمی مدیر بیمه سرمد در استان خراسان رضوی، به مناسبت 13 آذر روز بیمه، در جلسه هم‌اندیشی کارکنان و نمایندگان، ضمن تقدیر از نمایندگان برتر، برنامه‌های بیمه سرمد در استان را تشریح کرد.

خاتمی در جلسه هم‌اندیشی با نمایندگان استان، فعالیت شرکت‌های بیمه را نشانگر روح تعاون و همکاری برای رفع موانع و مشکلات جامعه تحت پوشش خود برشمرد و گفت: بیمه سرمد نیز با این هدف مهم، در استان‌های مختلف کشور از جمله خراسان رضوی، شعبه‌های جدیدی تاسیس کرده و شبکه فروش خود توسعه داده است.

وی در ادامه به موفقیت‌های سرمد در سال جاری اشاره کرد و گفت: با همکاری و همکوشی یاران و همراهان تلاشگر شعبه خراسان رضوی و با رشد کمی و کیفی پرتفوی شعبه، توانستیم شعبه رتبه یک شویم و جا دارد که از همه همکارانی که به ما کمک کردند تشکر کنم.

مدیر شعبه بیمه سرمد در استان خراسان رضوی با اعلام اینکه بیمه سرمد در استان با برنامه‌ریزی‌های لازم توانسته است قبل از پایان سال، هدف تعیین شده سالیانه شعبه را محقق کند، گفت: عملکرد ما به گونه‌ای است که ضریب خسارت از سال گذشته کمتر شده است و انتظار می‌رود با همت نمایندگان و کارشناسان ذی‌ربط به توفیقات بیشتری در سال‌های آتی برسیم.

وی در ادامه به جذب آستان قدس رضوی به عنوان یکی از مشتریان بزرگ و ارزنده سرمد اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله با جذب بیمه‌های آستان قدس رضوی، برکات زیادی شامل حال شرکت شود.

مدیر بیمه سرمد در استان خراسان رضوی به جذب بیمه‌های عمر و زندگی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته، کارنامه مطلوبی در بخش بیمه عمر و زندگی داشته‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد، با اجرای طرح‌های جدید شرکت در آینده نزدیک، اتفاقات بهتری را برای سرمد شاهد باشیم.

براساس این گزارش، خاتمی در ادامه جلسه، از علی دهقانی و بتول دلبری که رتبه‌های چهارم و دهم کشوری را کسب کرده‌اند، تقدیر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied