شمانیوز
شما نیوز

پیشگامی در شجاعت، عدالت خواهی،تحول گرایی، آزادی طلبی و ظلم ستیزی ویژگی های برجسته دانشجویان است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در پیامی که در صفحه اینستاگرامی وی منتشر شد،یشگامی در شجاعت، عدالت خواهی،تحول گرایی، نقادی منصفانه، آزادی طلبی و ظلم ستیزی و نفی استکبار در کنار تلاش مستمر علمی برای اعتلا، آبادانی و توسعه کشور و اصلاح و بهبود مستمر امور مردم را از ویژگی های برجسته دانشجویان ایران اسلامی دانست.

پیشگامی در شجاعت، عدالت خواهی،تحول گرایی، آزادی طلبی و ظلم ستیزی ویژگی های برجسته دانشجویان است

به گزارش شمانیوز به نقل از گروه تولیدات رسانه سازمان منطقه آزاد ماکو؛ در متن پیام محمدرضا عبدالرحیمی آمده است: شانزدهم آذرماه، روز دانشجو و یادآوری و تکریم رشادتها، هوشمندی و نقش آفرینی دانشجویان در تمامی صحنه هاست.

با گرامیداشت یادو نام شهدای دانشجو، این روز را به همه دانشجویان عزیزمان تبریک و تهنیت می گویم.

پیشگامی در شجاعت، عدالت خواهی،تحول گرایی، نقادی منصفانه، آزادی طلبی و ظلم ستیزی و نفی استکبار در کنار تلاش مستمر علمی برای اعتلا، آبادانی و توسعه کشور و اصلاح و بهبود مستمر امور مردم ویژگی های برجسته دانشجویان ایران اسلامی می باشد که نقش ایشان را برای حرکت نظام توسعه ملی بی بدیل نموده است.

بی تردید تلاش ها در مسیر تربیت اخلاقی، علمی و مهارتی دانشجویان در دانشگاه ها؛ تقویت سرمایه‌های انسانی، فرهنگی و اجتماعی کشور است و در این فرایند، ارتقای مستمر کیفی نرم افزاری و سخت افزاری و هوشمندسازی دانشگاههای فعال در منطقه متناسب با ضرورتهای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این خطه ضرورتی جدیست که برنامه ریزی برای آن باید در دستور کار متولیان امر در دانشگاههای منطقه قرار گیرد.

ضمن تبریک مجدد این روز ارجمند به تمامی دانشجویان عزیز، امید است با جهادعلمی در دانشگاهها و کنشگری فعال در همه عرصه های فعالیت در جامعه و نقدهای سازنده و البته تلاش و مجاهدت همگان در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، شاهد حرکت کشور در مسیر حکمرانی مطلوب و تبدیل منطقه آزاد ماکو به منطقه توسعه یافته، الگو و نقش‌آفرین در نظام توسعه ملی باشیم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied