شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

امدادینو، بهترین تعمیرکار یخچال بوش، سامسونگ و ال جی در محل

امدادینو یکی از شرکت‌هایی است که برای خدمت رسانی به مشتریان، تعمیرکاران ماهرش را به محل زندگی آنان اعزام می‌کند. امدادینو، تعمیرکار یخچال سامسونگ در ایران است. این شرکت، شرکتی معتبر است که تعمیرکار یخچال ال جی در محل نیز به شمار می‌رود.

امدادینو، بهترین تعمیرکار یخچال بوش، سامسونگ و ال جی در محل

در میان لوزام برقی خانگی، یخچال جایگاهی خاص دارد. چرا که این وسیله، 24 ساعته مشغول کار است و مسئول نگهداری از انواع غذاها، میوه‌ها و خوراکی‌هاست و با برندهای مختلف بوش، سامسونگ و ال جی، در آشپزخانه‌ها قابل مشاهده است. بعضی از افراد گمان می‌کنند اگر یخچال‌های گران قیمت خریداری نمایند هیچ‌گاه، خراب نمی‌شود و یا نیاز به تعمیر و تعویض قطعه و یا سرویس شدن پیدا نمی‌کند. در صورتی که این گمان، صحیح نیست و یخچال‌ها و سایر لوازم خانگی برقی، هر چند با کیفیت و گران باشند باز هم، دچار اختلالاتی در عملکرد می‌شوند.

 

از میان لوازم خانگی، خرابی یخچال بسیار پر اهمیت است و مشکلات بزرگی را برای اهل خانه ایجاد می‌کند و بلافاصله آن‌ها را به سمت چاره جویی، سوق می‌دهد. یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه تعمیر لوازم برقی خانگی، عیب یابی وسیله مورد نظر است تا از طریق آن دلیل عدم کارکرد صحیح وسیله، تشخیص داده شود که این کار از عهده هر کسی بر نمی‌آید. در حقیقت تنها متخصص ماهر تعمیر یخچال است که می‌تواند عیب حاضر در وسیله را تشخیص دهد و نسبت به بر طرف کردن آن عیب، اقدام کند.

 

از جمله عیوبی که به مرور زمان به سراغ یخچال می‌آید می‌توان به اشکالاتی از قبیل نشت آب از یخچال اشاره کرد. هم‌چنین ممکن است یخچال شما به مرور زمان صدایی بلند از خود تولید کند و یا به اندازه کافی سرد نباشد و مواد خوراکی واقع در آن، به دلیل سرد نبودن یخچال، فاسد و خراب شوند. یا بر عکس یخچال شما بیش از اندازه سرد باشد و مواد حاضر در آن، یخ بزند.  ممکن است چراغ داخل یخچال شما روشن بماند و دیگر خاموش نشود. یا در مقطعی از زمان، گاز یخچال تمام شود و اشکالاتی از این دست.

 

اعزام فوری تعمیرکار یخچال بوش در امدادینو، سامسونگ و ال جی

 

در صورت مشاهده چنین اختلالاتی در عملکرد یخچال باید بلافاصله با متخصصین ماهر در کار تعمیر لوازم خانگی، تماس بگیریم تا به عیب یابی وسیله مورد نظر بپردازند و آن را بر طرف نمایند. بردن یخچال به تعمیرگاه نیز خود دارای اشکالاتی است و دشواری‌هایی ایجاد می‌کند که از جمله این مسائل می‌توان به هزینه جابجایی و حمل و نقل آن اشاره کرد. از طرف دیگر زمانی چند روزه طول می‌کشد تا یخچال به محل خود در آشپزخانه باز گردانده شود. بنابراین لازم است از تعمیرکارانی خبره کمک بگیریم که به اندازه کافی در کار خود، مهارت دارند و از طرف دیگر می‌توانند خدمات مربوط به تعمیر، تعویض قطعه و سرویس کردن وسیله مورد نظر را با حضور در منزل و محل کار مان به انجام برسانند.

 

امدادینو یکی از شرکت‌هایی است که برای خدمت رسانی به مشتریان، تعمیرکاران ماهرش را به محل زندگی آنان اعزام می‌کند. امدادینو، تعمیرکار یخچال سامسونگ در ایران است. این شرکت، شرکتی معتبر است که تعمیرکار یخچال ال جی در محل نیز به شمار می‌رود.

 

معرفی امدادینو به عنوان تعمیرکار خبره یخچال سامسونگ، بوش و ال جی

 

امدادینو، شرکت کارآفرینان پیشگام رایان است که به اختصار به نام تجاری امدادینو، مشهور و معروف است. این شرکت می‌تواند انواع خدمات آنلاین را با حضور به موقع پرسنل در محل کار و زندگی شما به انجام برساند.

در حقیقت، خدمات این شرکت، تنها منحصر به تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال بوش، ال جی و سامسونگ نیست. تعمیرکاران خبره این شرکت می‌توانند تعمیرات مربوط به انواع لوازم خانگی و انواع برندها را با کیفیتی مطلوب انجام دهند. هم‌چنین خدمات دیگری را نیز به مشتریان ارائه دهند.

 

از جمله این خدمات می‌توان به خدمات مربوط به نظافت منزل و دفتر کار و نظافت پارکینگ اشاره کرد. کلید سازی، ایزوگام پشت بام منازل، مهمانداری مراسم و مجالس، لوله کشی ساختمان، برق و الکترونیک، تعمیر لوازم صوتی و تصویری و نصب آن‌ها، خدمات باغبانی و سمپاشی منازل و.... از دیگر خدمات این مجموعه به شمار می‌رود.

هم‌چنین امدادینو، دارای تیم‌هایی تخصصی در زمینه بازاریابی، منابع انسانی، حسابداری و.. نیز هست که از متدولوژی‌های نوین جهت کار و ارائه خدمات استفاده می‌کنند.

 

چگونگی استفاده از خدمات امدادینو

 

یکی از ویژگی‌های مهم امدادینو، دسترسی آسان به متخصصین این مجموعه است. بدین منظور روش‌های مختلفی توسط این تیم، طراحی شده است تا خدمت رسانی به مشتریان با صرف وقت کم‌تری انجام شود.

 

1-ثبت سفارش از طریق سایت امدادینو

 

مشتریان امدادینو می‌توانند جهت دریافت هر گونه خدماتی، به سایت این مجموعه به آدرس pinwork.ir مراجعه کنند. در این سایت، بخشی به نام ثبت سفارش، موجود است بنابراین مشتریان می‌توانند به سهولت در این بخش، سفارش خود را ثبت کنند. پس از ثبت سفارش، کارشناسان امدادینو با آن‌ها تماس می‌گیرند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورت لزوم متخصصین فنی خود را جهت هر گونه خدمات، به منزل و محل کار آن‌ها اعزام می‌نمایند.

 

2-ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن امدادینو

 

یکی از راه‌های ارتباطی با متخصصین این مجموعه، دریافت و دانلود اپلیکیشن آن از طریق وب سایت امدادینو است. از طریق این پلتفرم، مشتریان می‌توانند هر گونه خدمات شرکت را با متخصص فنی آن و قیمت انجام خدمت مورد نظر، مشاهده نمایند و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

 

3-ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی

 

از دیگر مجاری ارتباطی با کارشناسان فنی امدادینو، تماس تلفنی با این مجموعه است. برای دریافت هر گونه خدمات در منزل و محل کارتان می‌توانید با شماره تلفن 02187700770 تماس حاصل نمایید. پس از تماس شما، بلافاصله با شما هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تعمیرکار به محل شما، انجام می‌گیرد و متخصص مربوطه با حضور در محل شما به ارائه خدمت مورد نظر، می‌پردازد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied