شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه 99/09/20 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه 99/09/20 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه 99/09/20 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه 99/09/20 + تغییرات

 

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

اخرین قیمت طلا و سکه ٢٠ آذر // ساعت ١٢:٣٠

جواهر و سکه امروز (۲۰ آذر ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۲ میلیون و۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه۶ میلیون و۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۵۹ دلار و ۶۰ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۶۹ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه نسبت به آخرین دیروز ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت. نرخ سکه در آخرین معاملات دیروز ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

قیمت دلار در بازار امروز ۲۰ آذر ۹۹

امروز قیمت هر اسکناس دلار براساس نرخ صرافی ملی ایران ۲۶ هزار و ۱۲۰ تومان است.

بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۲۰ آذر ۹۹) هر دلار آمریکا به مبلغ۲۶هزار و ۱۲۰تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۳۱ هزار و ۶۰۰تومان به فروش می‌رسد.

نرخ دلار نسبت به آخرین معاملات دیروز ۱۴۰ تومان افزایش یافت و یورو نیز ۱۵۰ تومان گران شد.

دلار و یورو در آخرین معاملات دیروز به ترتیب با قیمت ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان و ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان معامله شدند.//باشگاه خبرنگاران

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

قیمت نیم سکه، ربع سکه و طلای 18 عیار // 19 آذر ساعت 22:45

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۰۰  هزار تومان اعلام شد.

همچنین قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شد.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون ۱۴۰ هزار و ۳۰۰تومان رسید و هر مثقال طلا به قیمت ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان معامله شد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

آخرین قیمت طلا و سکه در بازار 19 آذر // ساعت 12:00

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۶۸ هزار تومان،  قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون تومان است.

در هفته‌های اخیر بازار طلا و ارز از آرامش نسبی برخودار بود، ولی از عصر دیروز قیمت‌ها در هر دو بازار کمی سیر صعودی را پیش گرفته است؛ طی روز‌های اخیر البته دامنه نوسان قیمتی در این بازار‌ها نسبت به ماه‌های قبل محدودتر بوده است.

بانک مرکزی تلاش می‌کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضا‌های ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه‌ای در بازار نباشیم. با این حال، اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می‌شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.

در بازار طلا و سکه نیز از عصر روز گذشته قیمت‌ها وارد مدار افزایشی شده است و برهمین اساس نیز شاهد افزایش محسوس در انواع قطعات سکه بودیم.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۶۸ هزار تومان،  قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون ۵۲۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۶ هزار تومان، یورو ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است.   طی روز‌های اخیر دلار عمدتاً در کانال ۲۵ هزار تومان در نوسان بوده است، ولی در معاملات پایانی عصر دیروز وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.

در صرافی‌های بانکی امرو قیمت خرید و فروش دلار و یورو همزمان با روند افزایشی بازار آزاد، افزایش یافته است؛ برهمین اساس نیز قیمت فروش دلار در این صرافی‌ها باافزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۷۸۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۰۰۰ تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۷۸۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.// تسنیم

 

 

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 19 آذر 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

25 هزار و 780

قیمت دلار (بازار آزاد)

26 هزار

قیمت یورو (صرافی بانکی)

31 هزار و 250

قیمت یورو (بازار آزاد)

31 هزار و 400

قیمت درهم

7 هزار و 140

قیمت پوند

35 هزار و 200

بروز رسانی: ‌چهارشنبه 19 آذر ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  12 میلیون

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

12 میلیون و 750 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 500 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 450 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 500 هزار

بروز رسانی: چهار‌شنبه 19 آذر ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 168 هزار

 

 

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 527 هزار

مثقال طلا

5 میلیون و 60 هزار

انس طلا(دلار)

1860.6

 

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied