شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/09/22 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/09/22 + تغییرات

قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/09/22 + تغییرات
قیمت طلا، سکه و دلار امروز شنبه 99/09/22 + تغییرات

 

 

این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...

 

 

جدیدترین قیمت طلا و سکه در بازار 22 آذر // ساعت 13:00
بر اساس اعلام قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار در روز شنبه ۲۲ آذر صبح امروز شنبه قیمت فروش سکه طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

 

نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با قیمت شش میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شدند و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۵۴ هزار تومان قیمت خورد.

 

 

قیمت دلار در صرافی ملی 22 آذر // ساعت 11:00
امروز شنبه ۲۲ آذرماه نرخ ارز در صرافی ملی همانند روزهای گذشته اعلام شد.

 

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶۰۷۰۰ ریال اعلام شد. قیمت خرید دلار در این صرافی نیز ۲۵۰۷۰۰ ریال تعیین شد.
قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۱۶۰۰۰ ریال اعلام شده؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی ۳۰۶۰۰۰ ریال نرخ خورده است.

 

 

منبع: صرافی ملی

 

 

قیمت طلا و سکه و دلار جمعه 21 اذر // ساعت 21:21
نادر بذرافشان در تشریح وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا با از سرگیری فعالیت‌ها، پس از دو هفته تعطیلی به جهت کنترل شیوع کروناویروس، اظهار کرد: طی دو هفته‌ای که اصناف از جمله واحدهای ما نیز تعطیل بودند، در مجموع ۴۵ دلار افزایش قیمت اونس جهانی ایجاد شد. در یک هفته‌ اخیر نیز قیمت هر اونس طلای جهانی، پنج دلار افزایش پیدا کرد؛ بنابراین نسبت به سه هفته پیش، شاهد افزایش ۴۸ تا ۵۰ دلاری قیمت طلای جهانی بوده‌ایم.

 

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: باتوجه به نوسانات بازار ارز در کنار افزایش قیمت‌های جهانی، افزایش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا را شاهد بودیم. به طور میانگین حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت برای هر قطعه سکه نسبت به پیش از تعطیلات ایجاد شده است. البته این افزایش قیمت سکه نسبت به یک هفته گذشته، حدود ۷۰۰ هزار تومان است.  

 

وی خاطرنشان کرد: برخلاف اینکه تصورها براین بود که با از سرگیری فعالیت‌ها پس از تعطیلات کرونایی، تقاضا برای خرید سکه و مصنوعات طلا نسبت به بیش از تعطیلات افزایشی باشد، آنچنان تقاضایی در بازار سکه و طلا شکل نگرفت و در طول این هفته‌ که بازار سکه و طلا آغاز به کار کرد، روند تقاضا نزولی بود؛ بنابراین تقاضا عاملی برای افزایش قیمت‌ها در بازار نبوده و روند صعودی قیمت‌ها تنها ناشی از افزایش قیمت طلای جهانی در کنار نوسانات نرخ ارز در داخل بوده است.

 

این عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با آخرین قیمت‌ها سکه و طلا در بازارهای داخلی، گفت: هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه شش میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت دارند.

 

بذرافشان افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۵۲ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۷ عیار هم پنج میلیون تومان قیمت دارند. آخرین نرخ ثبت شده برای هر اونس جهانی ۱۸۳۸ دلار است.

 

به گفته وی، هر قطعه سکه نیز حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حباب دارد.

 

قیمت هر دلار آمریکا برای فروش امروز ۲۶ هزار و ۷۰ تومان در صرافی‌ ملی عرضه شد که در مقایسه با آخرین نرخ امروز ۷۰ تومان کاهش داشت. در عین حال قیمت خرید هر دلار ۲۵ هزار و ۷۰ تومان اعلام شد.

 

 

قیمت نیم سکه و ربع سکه // 21 آذر ساعت 12:00

 

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز، قیمت سکه تمام طرح قدیم 11 میلیون و ۸۹۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 12 میلیون و ۴۲۲ هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز چهارشنبه کاهش یافته است.

 

در بازار طلا نیز دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت داشت.

 

نیم‌سکه، شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار معامله می‌شد، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۴۳۰ هزار تومان بوده است.// تجارت نیوز

 

 

قیمت طلا و سکه و دلار 21 آذر // ساعت 11:55

 

دلار 26.650
یورو 31.551
پوند 35.020
سکه بهار آزادی 11.898.000
 سکه طرح جدید 12.422.000
نیم سکه 6.500.000
ربع سکه 4.450.000
سکه گرمی 2.430.000
گرم طلای 18 عیار 1.152.000

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied