شمانیوز
شما نیوز

ارائه خدمات پکیج و لوله کشی ساختمان

امروزه در ساختمان ها پکیج های دیواری جایگزین انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی شده اند. دیگر بیشتر ساختمان ها به ویژه ساختمان های نوساز از بخاری به عنوان سیستم گرمایشی استفاده نمی کنند. پکیج ها سیستم هایی هستند که هم جای کمی اشغال می کنند و هم آب گرم مورد نیاز و گرمای لازم برای فصول سرد سال را فراهم می کنند.

ارائه خدمات پکیج و لوله کشی ساختمان

 

پکیج ها دارای دو حالت تابستانه و زمستانه هستند، به این صورت که در حالت تابستانه فقط آب گرم را مهیا می کنند و در حالت زمستانه علاوه بر آب گرم خانه را نیز از طریق رادیاتورها گرم می کنند. برای این که رادیاتورها و پکیج همواره بهترین عملکرد را داشته باشند باید به درستی و مطابق با اصول استاندارد نصب شده باشند، به علاوه، باید قبل از تغییر دادن به حالت زمستانی سرویس شوند و همه این کارها باید توسط تکنسین متخصص انجام شود تا هم به افراد و هم به پکیج آسیبی وارد نشود. پکیج ها از مجموعه ای از لوله های گاز و آب و سیم کشی های برق تشکیل شده اند بنابراین نصب، لوله کشی و تعمیر آن ها فقط باید به دست متخصصانی که آموزش کافی دیده اند انجام شود. این متخصصان تمامی کارهای نصب پکیج و لوله کشی ساختمان را مطابق با اصول استاندارد انجام می دهند و از ابزارها و وسایلی استفاده می کنند که در دسترس افراد عادی نمی باشد.

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy

 

نصب پکیج های دیواری به تخصص و مهارت خاصی احتیاج دارد و فردی که در این حیطه فعالیت می کند باید دوره های تخصصی لازم را گذرانده باشد زیرا پکیج ها سیستم های جدیدی هستند که با آبگرمکن ها تفاوت دارند بنابراین افرادی که در گذشته به تعمیرات و نصب آبگرمکن مشغول بودند نمی توانند به صورت تجربی و بدون آموزش وارد شغل تعمیرات پکیج شوند. با توجه به این که پکیج ها هم از برق استفاده می کنند و هم گازسوز هستند هر گونه اشتباه کوچکی در نصب آن ها می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. از طرف دیگر ایجاد دودکش و تعیین مسیری برای خروج گازهای مضر حاصل از فعالیت پکیج امری تخصصی است و باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود.

 

1397070812150330815536744 - Copy (2)

 

شرکت تکنیک سرویس پارس با استفاده از مجرب ترین و ماهر ترین تکنسین ها و با به کار گیری ابزارهای مدرن آماده ارائه انواع خدمات لوله کشی آب و گاز، نصب پکیج، تعمیرات پکیج، نصب رادیاتورها، نشت یابی شیرآلات و لوله ها، تعمیرات و بازسازی لوله های آب، گاز، لوله های متصل به پکیج، شوفاژها و موتورخانه ها است. تکنیک سرویس پارس در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه تمامی خدمات مربوط به نصب پکیج و لوله کشی ساختمان را به مشتریان ارائه می دهد. برای هیچ یک از خدمات انجام شده مبلغی بیشتر از تعرفه های تعیین شده و عرف دریافت نمی گردد چرا که مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان یکی از اصلی ترین اهداف این شرکت است.

 

تکنسین های ما برای نصب پکیج و انجام انواع لوله کشی ساختمان از بهترین و مرغوب ترین لوله ها و تجهیزات استفاده می کنند و برای انواع قطعات و تجهیزات به کار برده شده گواهی اصالت ارائه می کنند تا مشتری از بابت اصل و مرغوب بودن این قطعات اطمینان حاصل کند. از طرف دیگر هنگام تعویض قطعات پکیج به شما گارانتی یک ماهه داده می شود تا اگر قطعه مورد نظر در کمتر از این مدت زمان با مشکل مواجه شد بدون دریافت هزینه آن را دوباره برایتان تعمیر یا تعویض کنند. برای بهره مندی از خدمات شرکت به هیچ عنوان نیاز به درخواست حضوری نیست و شما می توانید از طریق تماس تلفنی و تکمیل فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن هماهنگی های لازم صورت گیرد و یک نصاب و لوله کش متخصص برای ارائه خدمات دلخواه شما به محل مورد نظرتان اعزام شود. برای ثبت درخواست خود می توانید با شماره 66175744 تماس بگیرید و خواسته خود را مطرح کنید یا فرمی که در داخل سایت قرار داده شده است را تکمیل کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما پس از بررسی فرم با شما تماس بگیرند و تکنسین مربوطه را نزد شما بفرستند. فرم شما در کمتر از 24 ساعت مورد بررسی قرار می گیرد و خدمات درخواستی شما حداکثر تا 48 ساعت انجام می شوند.

 

شرکت تکنیک سرویس پارس دارای نمایندگی رسمی بیشتر برندهای پکیج در ایران است و به دلیل سابقه درخشانی که در مشتری مداری و ارائه خدمات اصولی داشته این نمایندگی ها به آن اعطا گردیده است. از جمله برندهایی که شرکت نصب آن ها را بر عهده می گیرد می توان به پکیج ایران رادیاتور، پکیج بوتان، پکیج ایساتیس، پکیج لورچ، پکیج تاچی، پکیج ایمرگاس، پکیج فرولی، پکیج باکسی، پکیج اخگر، پکیج سوزان، پکیج پلار و پکیج مریکوری اشاره کرد. علاوه بر نصب پکیج و لوله کشی ساختمان، تکنیک سرویس پارس آماده خدمت رسانی در زمینه سرویس، تعمیر و تعویض قطعات انواع پکیج نیز می باشد. برای بهره مندی از این گونه خدمات نیز با روش های گفته شده با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied