شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خرید آنلاین با ارزهای دیجیتال

تتر یکی از پرکاربردترین ارزهای دیجیتالی می باشد، خرید تتر به صورت آنلاین به ویژه برای کاربران ایرانی می تواند امری دشوار محسوب گردد.

خرید آنلاین با ارزهای دیجیتال

بنابراین در صورتی که قصد خرید تتر یا فروش آن را داشته باشید می توانید با مراجعه به صرافی های معتبر این کار را به صورت لحظه ای و همچنین آنلاین انجام دهید.

برای خرید تتر در یک صرافی بایستی در ابتدا یک حساب کاربری داشته باشید و همچین این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای ثبت اطلاعات خود در چنین صرافی ها از اطلاعات واقعی و حقیقی استفاده نمائید تا بعدا برای احراز هویت دچار مشکل نشوید.

پس از حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید می توانید به دو طریق اقدام به خرید و فروش تتر نمائید که یا به روش شتابی خواهد بود یا به روش بانکی خواهد بود، در این زمان می توانید اعتبار حساب کاربری خود را افزایش دهید و آنگاه در فرایند خرید و فروش تتر شرکت نمائید.

تتر ارز دیجیتالی می باشد که قیمت ثابتی دارد و همچنین قیمت آن با دلار کاملا یکسان می باشد اما در صورتی که عرضه و تقاضا افزایش پیدا کند آنگاه این امکان وجود خواهد داشت که قیمت آن با دلار اختلافاتی داشته باشد.

بعضی از صرافی های دیجیتالی بدین صورت عمل خواهند کرد که امکان خرید و فروش ارز دیجیتالی به راحتی برای کاربر وجود خواهد داشت و حتی می تواند آن ها را به راحتی به یکدیگر تبدیل نماید و همچنین خدمات مختلفی را هم به کاربران خود ارائه خواهد داد.

 

خرید تتر

 

پس از آن که حساب کاربری شارژ گردید و اعتبار آن را افزایش دادید می توانید در بازار تتر اقدام به خرید آن نمائید. پس از شناسایی دقیق روند بازار و با توجه به آن که اطلاعاتی درباره ی آن به دست آوردید می توانید اقدام به سفارش این ارز دیجیتالی نمائید و آنگاه این ارز دیجیتالی را خریداری نمائید.

همچنین در چنین صرافی هاییا علاوه بر خرید و فروش تتر می توانید اقدام به خرید ارزهای مختلف دیگر همچون بیت کوین و یا دیگر ارزهای مختلف نمائید.

همچنین در صورتی که قصد دارید در چنین حوزه ای تجربه ی سودآوری بیشتری داشته باشید می توانید براساس توان مالی خود اقدام به سرمایه گذاری در آنجا داشته باشید.

 

کاربرد های ووچر پرفکت مانی

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy

 

قبل از آن که بخواهیم درباره ی کاربرد ووچر پرفکت مانی مواردی را بیان نمائیم قصد داریم در ابتدا خود ووچر پرفکت مانی را به شما معرفی نمائیم.

برای انجام معاملات مختلف و پرداخت های گوناگون بدون آن که نیازی به حمل پول داشته باشید می توانید به راحتی با استفاده از چک بانکی این کار را انجام دهید.

حال در سیستم پرفکت مانی این ابزار بسیار مفید وجود دارد و شما قادر خواهید بود با استفاده از ابزار ووچر پرفکت مانی، واریزی های خود را انجام داده و یا از حساب خود برداشت نمائید، این ابزار مانند یک چک الکترونیکی عمل خواهد کرد.

ووچر پرفکت مانی دارای یک کد 16 رقمی خواهد بود که برای هر شخصی منحصر به فرد می باشد و همچینین دارای یک کد فعالسازی و اعتبار و تاریخ ایجاد شده می باشد.

برای ایجاد یک E-Voucher Perfect Money نیازی به پرداخت هزینه ی بالایی نخواهید داشت و با هزینه ی اندکی می تواتید این کار را انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی یکی از پرکاربردترین سیستم های پرداخت الکترونیکی می باشد که موارد استفاده از آن به شرح زیر می باشد:

با استفاده از کد ووچر پرفکت مانی قادر خواهید بود به هر فردی در سراسر دنیا وجه مورد نظر خود را انتقال دهید.

خاطر نشان خواهیم کرد حتی اگر فردی حساب پرفکت مانی نداشته باشد می تواند با استفاده از کد فعالسازی ووچر که به شخص گیرنده ارسال شده است این کار را به راحتی انجام دهد.

همچنین شما می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی، به سایت های فروشگاه آنلاین مراجعه  کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمائید و یا از خدماتی که به صورت آنلاین ارائه می شوند استفاده کنید.

همچنین فکر کنید که به شهری مسافرت کرده اید که قادر به دسترسی حساب پرفکت مانی خود نخواهید داشت، پس برای پرداخت صورت حساب ها چه راه حلی پیشنهاد می گردد؟

شما می توانید به راحتی با استفاده از حساب ووچر الکترونیکی خود یا همان (E-Voucher ) هزینه ی سفارش شده ی خود را پرداخت نمائید.

همچنین تصور نمائید که می خواهید خرید محصول مورد نظر خود را از شخصی انجام دهید که آن فرد حساب پرفکت مانی نخواهد داشت در این صورت می توانید برای وی یک E-Voucher پرفکت مانی تهیه نمائید.

حتی در صورتی که قصد سفر به جای دیگری داشته باشید و نمیخواهید همراه خود پول نقدی داشته باشید می توانید با استفاده از ووچر پرفکت مانی پرداختی مورد نظر خود را انجام دهید و با استفاده از صرافی های معتبر در سراسر جهان که چنین خدماتی را ارائه می دهند، ووچر الکترونیکی خود را به وجه نقد تبدیل نمائید.

 

آیا می توان بدون احراز هویت خرید پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی را انجام داد؟

در صورتی که قصد داشته باشیم به این سوال پاسخی مناسبی بدهیم بایستی بگوییم برای انجام خرید ووچر پرفکت مانی و یا حتی دلار پرفکت مانی نمی توان بدون احراز هویت اقدامی انجام داد.

با این حال عده ای از افراد هم هستند که با توجه به نگرانی که در خصوص کشف و دزدیده شدن اطلاعات پرداختی خود دارند و از همین مسئله نیز نگران خواهند بود که اطلاعاتشان در اختیار کسی قرار بگیرد بنابراین نمی توانند به هر شرکت پرداخت ارزی اعتماد لازم را داشته باشند.

پس با این وجود می توان گفت خرید و فروش دلار پرفکت مانی بدون انجام مراحل احراز هویت امکان پذیر نخواهد بود تا امنیت اطلاعات به دست آمده و به ویژه سرمایه ی افراد به خطر نیافتد. 

اما با این حال می توان گفت به علت مشکلاتی که امکان است در حین استفاده از پرفکت مانی پیش بیاید نمی توان فروش یا خرید پرفکت مانی را بدون احراز هویت انجام داد. پس حتما این نکته را در نظر داشته باشید که چگونگی عملکرد این سیستم های پرداخت و موجودیت آن می توان مهم ترین عامل در انتخاب شما باشد. صرافی ارز دیجیتال بیت مهر بهترین گزینه برای خرید و فروش ارز دیجیتال در بستری امن می باشد .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied