شمانیوز
شما نیوز

افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی به تصویب رسید

افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی شرکت فولاد خوزستان با آرا ۵۲/۷۶ درصدی سهامداران عمده در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت به تصویب رسید.

افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی به تصویب رسید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان با حضور نمایندگان سهامداران عمده (۵۲/۷۶ درصد) و با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همزمان بصورت آنلاین از پیام رسان آپارات، امروز ۲۳ آذرماه ۹۹ در محل تالار طوبی واقع در فرهنگ سرای دویست دستگاه برگزار شد.

 
در ابتدای این جلسه مهران عباس زاده معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: این شرکت با توجه به شرایط تحریمی، محصولات خود را به اقصی نقاط دنیا صادر می نماید. این مجموعه ۳۹ درصد از محصول خود را به صادرات و ۶۱ درصد آن را به فروش داخل اختصاص داده است. 
 
وی افزود: محصول فولاد خوزستان یک محصول شناخته شده در بازارهای بین المللی است. در سال جاری همان‌ گونه که در کدال منتشر شده، ۲۲۴ میلیون دلار درآمد حاصل از صادرات این شرکت بوده است.
 
عباس زاده گفت: تولید پایدار، توجه ویژه به نیروی انسانی و پیگیری طرح های توسعه این شرکت از جمله اهداف اصلی مجموعه به شمار می رود.
 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مجمع که به ریاست پرویز جمعلی نتاج و با حضور علی اصغر مشهدی زاده و کریم سلمان‌ پور ناظران، رضا پوپ منشی و علی قلعه نوی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و جمعی از سهامداران برگزار شد، پس از قرائت گزارش از سوی بازرس شرکت ارقام‌‌ نگر آریا، افزایش سرمایه شرکت فولاد خوزستان از مبلغ ۱۹۰۴۸۶۹۷ میلیون ریال به ۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال از محل سود انباشته با تایید سهامداران عمده افزایش یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied