شمانیوز
شما نیوز

تقدیر دکتر روزبهان از تأمین کننده کالاهای اساسی کشور از طریق مجتمع بندری کاسپین

دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از مدیرعامل شرکت صنعت غذایی کورش که ظرف ماههای اخیر اقدام به تأمین یکی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از طریق مجتمع بندری کاسپین این منطقه نموده؛ با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آورد.

تقدیر دکتر روزبهان از تأمین کننده کالاهای اساسی کشور از طریق مجتمع بندری کاسپین

به گزارش شمانیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از مدیرعامل شرکت صنعت غذایی کورش که ظرف ماههای اخیر اقدام به تأمین یکی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از طریق مجتمع بندری کاسپین این منطقه نموده؛ با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تقدیر از تعهد حرفه ای و اخلاقی شرکت مزبور در تأمین کالاهای مورد نیاز کشور در شرایط سخت تحریم و محدودیت های کرونا، تصریح کرد: حمایت از فعالین اقتصادی که در مسیر تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی که در واقع کالاهای سرمایه ای و دارای ارزش افزوده در فرایند رونق فضای کسب و کار و تولید کشور محسوب می شوند در کنار پشتیبانی از تأمین کنندگان کالاهای اساسی همچون روغن،گندم و....از مهمترین اولویت های سازمان منطقه آزاد انزلی محسوب می شود و کاهش هزینه ها و بوروکراسی اداری به منظور تسریع در فرایندهای اداری مرتبط با حمل و نقل کالا و مواد اولیه از مبدأ این منطقه به بازارهای مصرف و واحدهای تولیدی از راهبرهای اصلی ما در سال جهش تولید می باشد.

درلوح تقدیر صادره به امضای دکتر روزبهان خطاب به دکتر منتصر مدیرعامل شرکت صنایع غذایی کورش با تقدیر از مساعی ارزشمند وی  و همکاران شرکت مزبور به منظور تأمین کالاهای اساسی کشور از طریق مجتمع بندری کاسپین، اظهار امیدواری شده در سال جهش تولید، با همت مضاعف و مساعی مشترک، زمینه ساز موفقیتی بزرگ در توسعه زنجیره تولید و تجارت کشور باشیم.

گفتنی است شرکت صنعت غذایی کورش از شرکتهای زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ می باشد که با هدف توسعه کسب و کار و ورود به حوزه صنایع غذایی در زمینه تولید محصولات متنوعی چون انواع روغن‌های خوراکی، دانه زیتون، روغن زیتون، رب گوجه‌فرنگی، تن‌ماهی، کنسروجات، انواع مربا، ترشی و... با برندهای اویلا، فامیلا و کیمبال مشغول به فعالیت می باشد.

در این نشست که معاونین سازمان و اعضای هیأت مدیره شرکت صنعت غذایی کورش  نیز حضور داشتند؛در خصوص توسعه همکاری ها و بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در سایر زمینه های منطقه آزاد انزلی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

  • 2
  • 2M0A1872
  • 2M0A1909
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied