شمانیوز
شما نیوز

نصب مجموعه‌های جدید رول‌های بومی‌سازی‌شده آسیاب HPGR در خطوط فرآوری کنسانتره شرکت گهر زمین

رول‌های شماره ۰۵ و ۰۶ از مجموعه رول‌های بومی‌سازی‌ شده آسیاب HPGR در خط شماره ۱ فرآوری کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمین نصب گردید.

نصب مجموعه‌های جدید رول‌های بومی‌سازی‌شده آسیاب HPGR در خطوط فرآوری کنسانتره شرکت گهر زمین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، رول‌های شماره ۰۵ و ۰۶ از مجموعه رول‌های بومی‌سازی‌ شده آسیاب HPGR در خط شماره ۱ فرآوری کنسانتره شرکت سنگ آهن گهرزمین نصب گردید.

لازم به ذکر است، اولین نمونه این رول‌ها که طراحی و ساخت آن‌ها، با همت و تلاش متخصصین و مهندسین بومی‌سازی گهرزمین و با همکاری کنسرسیوم مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت الماسه‌ ساز صورت پذیرفت، پس از نصب در خط تولید گهرزمین در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۸، دارای عملکرد بسیار موفقیت‌آمیز به‌ میزان بیش از ۱۰،۰۰۰ ساعت با خردایش ۴،۱۶۰،۰۰۰ تن سنگ آهن بوده است.

شایان ذکر است، با توجه به عملکرد مطلوب رول‌های ساخت داخل آسیاب HPGR در مقایسه با رول‌های خارجی، تامین کلیه‌ی نیازهای شرکت سنگ آهن گهرزمین از داخل کشور صورت می‌پذیرد که منتهی به جلوگیری از خروج سالیانه حدود ۳ میلیون یورو ارز از کشور خواهد شد؛ همچنین، در راستای اجرای دستور مدیرعامل شرکت گهرزمین در توسعه صنعتی و ساخت حداکثری قطعات در استان کرمان، با نظارت و ارایه مشاوره‌های فنی متخصصین مجرب بومی‌سازی گهرزمین، امکان انجام کلیه‌ی مراحل ماشین‌کاری رول‌ها در گروه صنعتی قطعه‌ گستر کرمان فراهم گردیده است که رول‌های در حال نصب نیز، در این شرکت، با دقت‌ بسیار بالا ماشین‌کاری شده‌اند.

امید می‌رود تا با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مهندسین و متخصصین کشور، به‌ ویژه صنایع معدنی بزرگ، شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشور در حوزه خودکفایی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied