شمانیوز
شما نیوز

در دهمین دوره ارزیابی رضایت مندی مشتریان صورت گرفت؛

اهدا لوح زرین رضایتمندی مشتری به شرکت مخابرات ایران

در دهمین دوره ارزیابی رضایت مندی مشتریان ، شرکت مخابرات ایران ، به دلیل مشتری مداری و تلاش حداکثری در جهت پاسخگویی مطلوب به مشتریان خود، لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

اهدا لوح زرین رضایتمندی مشتری به شرکت مخابرات ایران

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در "دهمین دوره همایش سراسری ارزیابی رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید "که با هدف قدردانی ازمدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار کشور وبا حضور صاحبان صنایع و سیاست‌گذاران عالی‌رتبه حوزه ارتباط با مشتریان،عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد، شرکت مخابرات ایران توانست با رای هیات داوران ،لوح رضایت مندی مشتری را کسب کند .

 

بر اساس این گزارش ، با توجه به اینکه برنامه ها و فعالیت‌ها ی سال جاری و آینده شرکت مخابرات ایران درجهت رضایتمندی مشتریان ورسیدگی به حقوق آنان و رفع مشکلات در کمترین زمان تدوین شده است وهمواره ارائه خدمات مناسب و پاسخگویی صحیح در کمترین زمان را در الویت کاری خود قرار داده است ، لوح زرین رضایتمندی مشتری را به خود اختصاص داد.

 

لوح زرین رضایتمندی مشتری،این دوره اشاره دارد به فعالیت ها شایسته شرکت مخابرات و گام‌های مؤثری که در جهت حقوق مردم به ویژه ساده سازی ارایه خدمات برای مشتریان برداشته و ازاین شرکت به عنوان اپراتور همسو با استانداردهای جهانی،که همواره تلاش نموده در کسب رضایت مشتری،پیشگام و مشتری مدار باشد تقدیر شده است.

 

در این همایش دکتر محمدحسین فرهنگی عضو هیأت‌رئیسۀ مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسؤولان اتاق ایران حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

 

اعطای نشان ملی رضایتمندی مشتری در سطوح مختلف پس از ارزیابی، آشنایی با متدهای جهانی CRM، آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی ، مزایای به‌کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری ، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان از جمله محور های اصلی ارزیابی بود .

 

تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ، سازمان‌دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه‌های تجاری ، راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری شناخت و بررسی چالش‌های کسب‌وکار ، بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به‌عنوان یکی از منابع اصلی سازمان نیز از جمله محور های همایش بود .

 

گفتنی است ،این ارزیابی، توسط مؤسسۀ آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی با حضور بیش از یک صد شرکت صورت گرفته است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied