شمانیوز
شما نیوز

تجلیل از پرستاران اورژانس منطقه گل‌گهر

با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در محل اورژانس منطقه گل‌گهر از پرستاران شاغل در این مرکز تجلیل به‌عمل آمد.

تجلیل از پرستاران اورژانس منطقه گل‌گهر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صبح امروز به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و به‌پاس تقدیر از زحمات و تلاش‌های کادر درمان و پرستاران عزیز که در ماه‌های گذشته در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا حضور داشتند و از جان‌گذشتگی و ایثار نمودند، جمعی از معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با حضور در محل اورژانس منطقه گل‌گهر با پرستاران و پرسنل این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

معاونین و مدیران شرکت گل‌گهر در گفتگو با پرستاران و پرسنل اورژانس، روز پرستار را به این عزیزان تبریک گفتند و از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آن‌ها به‌خصوص در چند ماه اخیر و در دوران شیوع بیماری کرونا تقدیر و تشکر کردند.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در یکسال گذشته و از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز همواره در کنار کادر درمان و پرستاران عزیز بوده است و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، کمک‌های مالی و تجهیزاتی فراوانی به‌ ستاد مقابله با کرونای استان کرمان و شهرستان سیرجان و برخی بیمارستان‌های استان نموده است.

 

  • 2
  • 2M0A1872
  • 2M0A1909
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied