شمانیوز
شما نیوز

با حضور احترام برومند؛

رونمایی از مجموعه 17 کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی

مجموعه 17 کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی یکم دی‌ماه به صورت زنده با حضور جمعی از هنرمندان از جمله احترام برومند، منصور ضابطیان، حامد زحمتکش، بهرام سروری نژاد و نازنین مهینی رونمایی می‌شود.

رونمایی از مجموعه 17 کتاب صوتی داستان‌های سواد مالی

 

به گزارش روابط عمومی آکادمی هوش مالی، حامد زحمتکش کارگردان این مجموعه گفت: آکادمی هوش مالی که به صورت تخصصی در حوزه تهیه منابع سواد مالی فعالیت می‌کند تاکنون 44 کتاب داستان در حوزه سواد مالی با همکاری انتشارات قدیانی منتشر کرده است.

وی افزود: آکادمی هوش مالی تاکنون یک مجموعه 17 جلدی برای کودکان پیش‌دبستانی تا سوم دبستان و یک مجموعه 27 جلدی برای کودکان دوره دوم دبستان منتشر کرده است که برخی از این کتاب‌ها به چاپ هفتم رسیده است.

زحمتکش عنوان کرد: با توجه به  استقبال صورت گرفته از این کتاب‌ها آکادمی هوش مالی تصمیم به انتشار نسخه صوتی، در قالب نمایش شنیداریِ مجموعه نخست این کتاب‌ها گرفت.

وی افزود: بر این اساس از چهار ماه پیش، تنظیم و تولید این کار آغاز شد و به مناسبت شب یلدا، که در فرهنگ ما نماد قصه‌گویی است با حضور خانم احترام برومند که سال‌هاست برای بچه‌ها قصه می‌گوید و جزء نخستین مجریان برنامه کودک تلویزیون است رونمایی خواهد شد. 

زحمتکش تاکید کرد: در این مراسم بهرام سروری‌نژاد و نازنین مهیمنی گویندگان کتاب‌ها، فاطمه امینی مجری برنامه‌های کودک در تلویزیون که بچه‌ها با صدایش ارتباط خیلی نزدیکی دارند، گوینده تیتراژ، ساغر مختاری ترانه‌سرای موسیقی تیتراژ، رامین عبداللهی آهنگساز تیتراژ و فرشاد آذرنیا مسئول انتخاب موسیقی و تنظیم و میکس و مستر نیز حضور دارند.

این کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: این رونمایی، به صورت زنده، به مدت یک ساعت بر بسترهای اینستاگرام و سایت آپارات پخش خواهد شد. 

وی عنوان کرد: این کتاب‌های صوتی در پلتفرم فیدیبو در دسترس خانواده‌ها خواهد بود و همچنین کتاب‌ها از طریق فروشگاه الکترونیکی قدیانی و دیجی کالا قابل تهیه است.

کارگردان این مجموعه کتاب‌های صوتی گفت: انگیزه اصلی من برای کارگردانی این مجموعه، باور به ضرورت سواد مالی در کشور است. از نگاه من، همان‌طور که در گذشته نهضت سوادآموزی شکل گرفت تا تعداد زیادی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما تحصیل کنند و مدارج علمی را طی کنند و در جامعه نقش‌آفرینی کنند، اکنون نیز هر چند کمی دیر اما ما به یک نهضت سواد مالی نیاز داریم. 

زحمتکش اظهار داشت: لازم است تمامی افراد جامعه سواد مالی  را یاد بگیرند تا بتوانیم راه صحیح تدبیر امور مالی را برای خود و فرزندانمان طی کنیم.

وی ادامه داد: سواد مالی موضوعی تجربه‌شده در  دنیا است و اکنون نیاز است ما نیز در کشور به این موضوع توجه کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied