شمانیوز
شما نیوز

جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شعبه یزد بیمه دانا

جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شعبه یزد بیمه دانا در جلسه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شعبه یزد بیمه دانا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که روز 18 آذر ماه جاری با حضور آقایان سیدمسعودحسینی مدیر هماهنگی امورمناطق و شعب، رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه 4، اعضای انجمن امور نمایندگان استان یزد و تعدادی از همکاران شعبه با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد، مهرزاد کمالی به عنوان رئیس جدید شعبه یزد معرفی و از خدمات سیدعلی محمد حسینی، رئیس سابق این شعبه تقدیر شد.

 در ابتدای جلسه، حسینی رئیس اسبق شعبه ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از عملکرد شعبه و نمایندگان ارائه و از زحمات همکاران و نمایندگان تقدیر کرد. در ادامه جلسه، رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار، درخصوص عملکرد شعبه، سهم صنعت بیمه در استان یزد، نقاط ضعف و قوت، لزوم تعامل بیشتر و چابکسازی شبکه فروش مطالبی ایراد و آمار عملکرد شعبه را اعلام کرد .

 پس از آن مهرزاد کمالی سرپرست جدید شعبه، بر تعامل سازنده و استفاده از پتانسیل شبکه فروش و توانایی همکاران مجرب شعبه مطالبی را عنوان و از زحمات و تلاش های حسینی رئیس اسبق شعبه تقدیر و تشکر کرد.

سپس حسینی مدیر هماهنگی امور مناطق و شعب با بیانات ارزنده و توضیحات کامل، وضعیت صنعت بیمه و نیازهای شرکت را عنوان و از زحمات رئیس اسبق شعبه تشکر و برای کمالی آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است: جلسه با صحبت های تعدادی از اعضاء انجمن نمایندگان و همکاران ادامه و در پایان با اهداء چند لوح و گل از زحمات سیدعلی محمد حسینی تقدیر بعمل آمد.

در پی این جلسه، آقایان حسینی و رحمانی باحضور در محل شعبه با همکاران دیدار و درخصوص عملکرد، پیشنهادات و انتقادات ایشان گفتگو کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied