شمانیوز
شما نیوز

برای اولین بار صورت گرفت:

اخذ گواهینامه های بین المللی و سیستم یکپارچه مدیریت توسط تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن

تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان برای اولین بار موفق به دریافت گواهینامه های بین المللی و سیستم یکپارچه مدیریت شامل ISO 14001 ( سیستم مدیریت زیست محیطی ) ، ISO 45001 ( سیستم مدیریت شغلی و ایمنی ) و ISO 9001 ( مدیریت کیفیت ) شد .

اخذ گواهینامه های بین المللی و سیستم یکپارچه مدیریت توسط تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، امین قنبری مدیرعامل این تعاونی ضمن بیان خبر فوق گفت : از جمله مزیت های دریافت گواهینامه های ایزو توسط تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان این بوده که خود را با استاندارد های جهانی منطبق نماید ودر نهایت ایجاد کیفیت و اعتماد و اطمینان در کالاها و خدمات ارائه شده به سهامداران نماید .

 

وی افزود :  با توجه به استاندارد های مربوطه و گواهینامه های بین الملی ، یک مجموعه برنامه با هدف کاهش هزینه ها و رفع اشتباهات و افزایش میزان بهره وری تدوین می گردد .

 

مدیرعامل تعاونی مصرف درخصوص گواهینامه زیست محیطی گفت :  این شرکت کلیه الزامات مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان خود و همچنین الزامات مربوط به محیط زیست را کاملا رعایت می کند.

 

وی اظهار داشت : وجود اشتراک اسا سی بین این سه استاندارد باعث کاهش هزینه های موازی و دوباره کاری شده و بهره وری را افزایش داده است.

 

قنبری از دیگر مزایای این گواهینامه ها  به کاهش حوادث در محیط کار و افزایش ارائه خدمات بهتر و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان و محیط  امن ، ایده آل، شناسایی و ارزیابی گلوگاهها و کاهش ضایعات و مدیریت صحیح پسماند ها اشاره نمود و گفت : این گواهینامه های بین المللی کمک شایانی در دسترسی به بازار های جدید همانند فروشگاه اینترنتی زودی کالا و کسب اعتماد مشتری و خریداران نموده است.

 

وی افزود : در واقع هدف از صدور و اجرای این گواهینامه این است که شرکت تعاونی مصرف با ارائه یک شیوه هدفمند بر پایه استاندارد های لازم  اطمینان کافی در کارکنان  و سهامداران خود بوجود آورد .

 

مدیرعامل تعاونی مصرف اظهار داشت : از آنجایی که این تعاونی در پروژه های مختلف کارخانه حضور فعال دارد  بنابراین مسئول بهداشت حرفه ای و ایمنی کارگران و سایر افراد تحت فعالیت خود بوده ، و برای ارتقا و محافظت از سلامت جسمی و روحی آن ها می کوشد. در واقع این استاندارد ها یک سیستم مدیریت را فراهم می کند که با ایجاد مکان های مناسب کار ایمن و سالم به حذف خطرات و به حداقل رساندن آنها کمک می کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied