شمانیوز
شما نیوز

بیت کوین دوباره رکورد زد

در حالی که چند روز پیش عبور قیمت بیت کوین از ۲۳ هزار دلار خبرساز شده بود، در معاملات شب گذشته قیمت این ارز مجازی دوباره رکورد زد.

بیت کوین دوباره رکورد زد
بیت‌کوین (رمز ارز) طی چند روز گذشته روند افزایش قیمت و عبور آن از ۲۰ هزار دلار را تجربه کرده و در حالی که همین چند روز پیش عبور قیمت بیت کوین از ۲۳ هزار دلار خبرساز شده بود، در معاملات شب گذشته شاهد عبور قیمت آن از ۲۴ هزار دلار هستیم.

در معاملات شب گذشته قیمت بیت کوین حتی به مرز ۲۴ هزار و ۳۰۰ دلار رسید، اما پس از چند ساعت به حدود ۲۳ هزار و ۴۰۷.۶ دلار رسید.

دلیل رشد چند روز گذشته قیمت بیت کوین گویا روی آوردن سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر و پول‌های بیشتر به سمت بازار ارز‌های مجازی است؛ چراکه این چشم‌انداز وجود دارد که قیمت این ارز افزایش یابد. به طور کلی قیمت بیت کوین در معاملات شب گذشته حدود ۳ درصد رشد کرده است.

البته طی چند ساعت گذشته قیمت ارز‌های مجازی نزولی شده به گونه‌ای که اتریوم حدود ۵ درصد ریخته، و به ۶۲۴.۳ دلار در هر توکن رسیده است. قیمت ریپل هم ۷ درصد ریخت و ۵۴ سنت داد و ستد شد.

از دیگر ارز‌های مجازی که در چند ساعت گذشته قیمت آن‌ها کاهش یافته، لایت کوین است که در رده پنجم ارز‌های مجازی جهان قرار داشته و ۶.۷ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.
 
منبع: فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied