شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خدمات اجاره اسپیس فریم و ایجاد غرفه های مختلف نمایشگاهی با طراحی های جذاب

اجاره اسپیس فریم راهی آسان برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی با هزینه پایین و ارزان است. این سازه ها برخلاف سازه های دیگر نه تنها از استحکام بالایی برخوردار بوده بلکه به سبب ویژگی هایی که دارند می توان طرح های زیبایی از غرفه ها و سالن ها و ... با کمک این سازه ها ایجاد کرد.

اجاره اسپیس فریم برای ایجاد غرفه نمایشگاهی

 

برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی راه های زیادی وجود دارد یکی از این راه ها اجاره اسپیس فریم و یا خرید آن ها وساخت غرفه ها با کمک این سازه است. اسپیس فریم در واقع سازه هایی هستند که دارای شکل هندسی بوده و به صورت منظم کنار یکدیگر قرار گرفته اند. آنها به گونه‌ای از نظر هندسی به یکدیگر اتصال دارند که می‌توانند با تقسیم نیرو و وزن سازه، استحکام بالایی را به وجود آورند. به اسپیس فریم ها داربست نمایشگاهی نیز گفته می شود. با کمک این سازه ها می توان به طراحی و ایجاد سازه های نمایشگاهی و غرفه هایی با طرح ها و اندازه های گوناگون پرداخت. اگر بخواهیم از نظر لغوی اسپیس فریم را معنی کنیم می توان به آن سازه فضایی گفت که در زبان انگلیسی به این نام شناخته می‌شود. این سازه قابلیت های زیادی دارد و به وسیله این سازه می توان به راحتی دکوراسیون داخلی غرفه ها را به هر شکل و طرحی که بخواهیم در آوریم.

 

به راحتی می توانید انواع مختلف غرفه ها و  پروژه های نمایشگاهی و مانند آن را می توانید با کمک این سازه ها به اجرا در آورید. اگر بخواهید در متراژ بالا و در زمان کم به دایر کردن یا ایجاد غرفه بپردازید توصیه می شود که به جای خرید اسپیس فریم، به اجاره آن اقدام کنید. شاید بگویید که خرید این سازه برای مجموعه و شرکت شما که دائماً در حال برگزاری نمایشگاه هستید گزینه مناسبی باشد اما باید بگویم که این طور نیست زیرا شما عملاً با خرید  اسپیس فریم هزینه بیشتری را متوجه شرکت خود خواهید کرد چون که زمانی که نیاز باشد غرفه خود را به طرح متفاوت و اندازه متغیر و بزرگتر طراحی کنید این سازه خریداری شده دیگر کاربرد زیادی نخواهد داشته و مجبور هستید برای این کار هزینه بیشتری را با اجاره اسپیس فریم های دیگر بپردازید.

 

ی

اجاره اسپیس فریم برای ایجاد غرفه نمایشگاهی

 

چرا اجاره اسپیس فریم

 

برای شرکت هایی که نیاز دائمی به استفاده از اسپیس فریم ندارند اجاره اسپیس فریم می تواند گزینه مناسبی باشد.  زیرا با این کار آنها از هزینه‌های مربوط به خرید و همچنین نگهداری و انبار کردن آن در امان خواهند ماند. اغلب شرکت ها برای شرکت در نمایشگاه ها و کارهای مربوط به ایجاد غرفه های نمایشگاهی از اسپیس فریم ها استفاده می کنند.

بنابراین اگر بخواهیم  مقایسه‌ای بین اجاره اسپیس فریم در مقابل اجاره سایر سازه ها برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی و یا دیگر کاربردها انجام دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که اسپیس فرم ها گزینه بسیار مناسب تری خواهند بود

در این چند ساله اخیر شاهد هستیم که غرفه های تبلیغاتی توانسته اند در سراسر جهان و حتی کشور ما توجه زیادی را به خود جلب کنند. شرکت هایی که قصد دارند به معرفی کسب و کار و محصولات خود بپردازند می توانند با اجاره این سازه ها ایجاد غرفه های نمایشگاهی به راحتی این کار را انجام دهند.

 

غ

چرا اجاره اسپیس فریم

 

کاربرد های اجاره اسپیس فریم        

                  

کاربرد های اجاره اسپیس فریم به سبب ساختاری که دارند و ویژگی هایی که دارند بسیار زیاد است. این سازه ها به گونه ای طراحی شده اند که مکانیسم انتقال بار در آن ها به صورت فشرده سازی و کشش محوری است و می توانند بار زیادی را در سطح هندسی خود پخش کرده و استحکام بالایی را به وجود آورند همین عامل باعث می شود که بتوان در بخش ها مختلفی از این سازه ها استفاده نمود. وزن این سازه ها چون از فولاد و یا آلومینیوم ساخته می شوند بسیار کم بوده و همین عامل هم باعث می شود که کاربرد گسترده ای داشته باشند. برخی از مهم ترین کاربردهای اسپیس فریم ها به قرار زیر است:

 

  • می توانند در ساختارهای صنعتی و تجاری به کار برده شوند
  • به منظور ایجاد سایبان
  • چراغ های سقفی
  • برای ایجاد سالن های مختلف
  • به منظور ایجاد باجه های عوارضی
  • سالن های مختلف نمایشگاه ها که به غرفه های نمایشگاهی معروف هستند.
  • در ساخت استادیوم های ورزشی به طور گسترده کاربرد دارند.
     

خح

کاربرد های اجاره اسپیس فریم

 

عواملی که بر هزینه اجاره اسپیس فریم تاثیر گذار هستند

 

عوامل زیادی هستند که می توانند به هزینه اجرا و همچنین اجاره اسپیس فریم تاثیر گسترده ای داشته باشند. از مهم ترین این عوامل می توان ابعاد و همچنین نوع جنس به کار رفته آن اشاره نمود. بنابراین در هنگام اجاره و یا خرید این سازه باید ابعاد و فضایی که قرار است از آن استفاده شود توجه ویژه‌ای داشته زیرا این گزینه تاثیر زیادی بر قیمت اسپیس دارد.

همچنین عوامل دیگری مانند طراحی غرفه و دکوراسیونی که قرار است ایجاد شود و جنس سازه و اسپیس قاب فریم و ...  و می‌توانند بر هزینه این کار تاثیر گذار باشند. برای اینکه در مورد هزینه ها و نحوه اجاره این سازه ها اطلاعات کافی به دست آورید می توانید به سایت ما سر زده و از اطلاعاتی که کارشناسان ما در اختیار شما قرار می دهند استفاده نمایید.

 

مزایای اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید آن چیست؟

 

وقتی که شما به جای خرید اسپیس فریم به اجاره اسپیس فریم اقدام می‌کنید یک سری مزایای نصیبتان می‌شود. از جمله مزایای آن می‌توان به قیمت ارزان، نصب سریع و آسان و همینطور ظاهر زیبا و مناسب آن ها اشاره نمود. همه این عوامل سبب می‌شوند که بسیاری از کارفرماها به جای خرید این سازه ها به اجاره آن اقدام کنند. همچنین از دیگر مزایای اجاره آن نسب به خرید می توان به  این نکته اشاره کرده که با اجاره این سازه، دیگر شرکت ها نیاز به مکان اضافی برای نگهداری و انبار آن نخواهند داشت و اگر بخواهند غرفه های بعدی را پیاده‌سازی کنند حق انتخاب بیشتری را برای  اندازه و طرح غرفه ها دارند. اما اگر آن را خریداری کرده باشند ممکن است این سازه ها عملاً به کار آن ها نیایند و یا اینکه مجبور باشند مانند سال‌های گذشته به غرفه های تکراری بسنده کنند.  بنابراین اگر مزایای اجاره اسپیس فریم را در نظر بگیریم به این نتیجه خواهیم رسید که این روش گزینه مناسبی برای اغلب شرکت‌ها خواهد بود. مخصوصاً برای شرکت هایی که بودجه کافی برای این منظور ندارند این روش جوابگو است همچنین این شرکت ها می توانند به اجاره اسپیس دست دوم بپردازند.

 

جج

مزایای اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید آن چیست؟

 

مزیتی که اجاره اسپیس فریم در طراحی غرفه ها دارد

 

طراحی غرفه های نمایشگاهی با اجاره اسپیس فریم  مزایای بیشماری دارد. این کار به به کارفرما این امکان را می‌دهد که هر نوع تغییری را که بخواهد در اجرای پروژه‌های خود داشته باشد به راحتی اعمال نماید.  به جهت این که این سازه ها از قابلیت فرم و شکل گوناگونی برخوردار هستند می توانند برای ایجاد مدل های گوناگون با استفاده از یک ماژول استاندارد از آن ها استفاده نمود. زیبایی بصری و سادگی چشمگیر خطوط در این سازه ها باعث شده که معماران از آن ها بتوانند نهایت استفاده را ببرید و طرح های متنوع و زیبایی را با این سازه ها ایجاد کنند. در واقع  زیبایی آن به گونه ای است که اعضای سازه به عنوان جزئی از معماری سازه در معرض دید قرار داده می شود.

 

در ادامه به بیان برخی از مهم ترین مزایای اجاره اسپیس فریم برای طراحی غرفه می‌پردازیم.

 

  • اجاره اسپیس فریم از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود
  • از نظر تنوع کاربری، دارای تنوع کاربری بسیار بالایی است.
  • بدون اینکه در وقت و زمان اطلاق شود به راحتی می‌توان آن را حمل و نقل کرد
  • می‌توان از تاسیسات مختلف استفاده نمود.
  • دارای ایمنی بالا هستند.
  •  می توان در تمامی شرایط از آنها استفاده نمود.
     

اسپیس قاب بنر با اجاره اسپیس فریم

 

انواع تابلوهای تبلیغاتی و متنوعی را می توان با اجاره اسپیس فریم ایجاد کرد. اسپیس قاب بنر به شما این امکان را می دهد که در فضاهای باز و سربسته هر نوع قاب بنری که مدنظر شما است طراحی و ایجاد نمایید. از مزیت های استفاده از اسپیس قاب بنر این است که نه تنها زیبایی فوق العاده ای دارد بلکه نصب آن سریع بوده و هزینه بسیار کمتری نسبت به دیگر روش های طراحی و اجرای تابلوهای تبلیغاتی دارد. برای این کار استفاده از اسپیس های قوس دار و منحنی و کرو کاربرد گسترده ای دارند که می توانند باعث ایستایی بهتر قاب بنر شوند.

تابلوهای تبلیغاتی و قاب بنر ها در واقع اولین چیزی است که وقتی می خواهید به غرفه ای وارد شوید به چشم شما می خورند. بنابراین این تابلوها هرچه زیباتر و تزئین شده تر باشند می توانند توجه افراد زیادتری را به سوی خود جلب کرده و در امر بازاریابی و تبلیغ و فروش محصولات کارایی بالاتری داشته باشند.

 

اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم چگونه انجام می شود؟

 

این روزها دیگر مردم بسیاری از خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند برای اجاره اسپیس فریم و یا فروش اسپیس فریم نیز اینگونه است. مزیت دیجیتالی شدن کسب و کارها سبب شده است که افراد بتوانند از طریق اینترنت سفارشات خود را برای خرید و یا اجاره اسپیس فریم در سایت های خرید و فروش این سازه ها ثبت کرده و یا این که در بخش تماس با ما سایت با کارشناسان شرکت عرضه کننده اسپیس فریم ها تماس گرفته و اطلاعات لازم را درباره نحوه خرید و یا آشنایی با قیمت اسپیس فریم ها دریافت کنند.

مراجعه به این سایت ها به شما امکان می دهد به کلکسیونی از سازه ها و طرح ها دسترسی داشته باشید و با مشاوره و راهنمایی هایی که در این گونه سایت ها وجود دارد می توانید به اجاره اسپیس فریم یا خرید آن  همچنین طرحی که می خواهید پیاده سازی کنید بپردازید شرایط و نکات مهم در اجاره اسپیس فریم نیز در این مقاله خواندیدی قابل توجه قرار گرفته شده باشد.

 

ج

اجاره اسپیس فریم و فروش اسپیس فریم چگونه انجام می شود؟

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied