شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

تلاش می کنیم بودجه بیمه سلامت نزدیک به واقعیت مصوب شود

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ادامه ارایه خدمات مطلوب بیمه سلامت به مردم نیازمند توجه به اعتبارات مورد نیاز آن است.

تلاش می کنیم بودجه بیمه سلامت نزدیک به واقعیت مصوب شود

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، حسین حاتمی با تاکید براینکه کمیسیون اجتماعی مجلس حامی بیمه سلامت بوده و افزایش اعتبارات این سازمان برای سال آینده را دنبال خواهد کرد گفت: بیمه ها را باید تقویت کرد، سازمان های بیمه گر خدمات بهداشتی و درمانی بسیاری را به مردم اما درحد توان خود ارایه می دهند که باید با هدف ادامه دارشدن این خدمات و کاهش هرگونه مشکلی درراستای توجه به این سازمان های بیمه گر از جمله بیمه سلامت گام برداشت.

نماینده مردم کلیبر، خدا آفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت توجه به بیمه ها به عنوان یکی از پایه های مهم حوزه سلامت افزود: از ابتدای شیوع کرونا درکشور بیمه ها هم گام با وزارت بهداشت و درمان درمبارزه با این بیماری اقدامات مهمی را انجام دادند که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود، لذا برای ارایه خدمات مطلوب می طلبد که با نگاه کارشناسی به مشکلات بیمه ها نظرکرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: منابع درکشور محدود است، اما می توان با مدیریت اعتبارات درزمان بررسی لایحه بودجه منابع مورد نیاز بیمه سلامت را نزدیک به واقعیت مصوب کرد./

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied