شمانیوز
شما نیوز

تندیس واحد نمونه استاندارد به ذوب آهن اصفهان رسید

ذوب‌آهن اصفهان ، که طی سال های گذشته همواره به عنوان واحد نمونه استانی و کشوری در استاندارد معرفی شده است ، امسال هم تندیس و لوح واحد نمونه استاندارد در سطح استانی را کسب نمود .

تندیس واحد نمونه استاندارد به ذوب آهن اصفهان رسید

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ ذوب‌آهن اصفهان ، که طی سال های گذشته همواره به عنوان واحد نمونه استانی و کشوری در استاندارد معرفی شده است ، امسال هم تندیس و لوح واحد نمونه استاندارد در سطح استانی را کسب نمود .

محمود فرمانی مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان با حضور در ذوب آهن ، تندیس و لوح واحد نمونه استاندارد را به منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت اهداء کرد .

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به پیشینه این شرکت در رعایت الزامات استاندارد و تدوین استاندارد های ملی گفت : محصولات ذوب آهن به گونه ای تولید می شود که تمام الزامات استاندارد رعایت گردد و این امر در مشخصات محصول به طور کامل ذکر می شود .

وی افزود : ریل از جمله محصولات ذوب آهن است که استاندارد های سخت گیرانه ای دارد و توسط دو موسسه معتبر بین المللی مورد تایید قرار می گیرد .

یزدی زاده ، تدوین استاندارد ملی برای تولید ریل در زمان مناسب و منطقی را حاصل همکاری خوب سازمان استاندارد دانست و گفت : تولید ریل که هم اکنون گواهینامه ملی استاندارد را نیز دارد ، با همت و  غیرت تلاشگران ذوب آهن انجام شد و به دلیل تحریم ها ، کارشناسان خارجی همراهی نکردند و شاید اگر می ماندند ، این محصول به تولید نمی رسید .

مدیرعامل ذوب آهن اظهار داشت: پیشتازی ذوب آهن اصفهان در رعایت الزامات استاندارد و حرکت به سمت تولید محصولات صنعتی از اولویت های اصلی این شرکت است .

مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان با اشاره به عدم برگزاری مراسم تجلیل از واحد های نمونه استاندارد به دلیل شیوع بیماری کرونا ، گفت : ذوب آهن اصفهان بارها به عنوان واحد نمونه استاندارد انتخاب شده و این نشان دهنده سطح بالای این شرکت در رعایت الزامات استاندارد و تدوین استانداردهای ملی در صنعت فولاد است .

فرمانی ، به دریافت گواهینامه ملی استاندارد برای تولید ریل توسط ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و افزود : این موفقیت ، نشان دهنده کیفیت بالای ریل و توان این شرکت برای تامین نیاز کشور به این محصول استراتژیک است .

دیباجی، مدیر کیفیت ذوب‌آهن اصفهان نیز در این خصوص با اشاره به تدوین استاندارد ملی تولید ریل و دریافت گواهینامه آن و همچنین تدوین استاندارد تولید شمش توسط این شرکت گفت : استمرار سیستم‌های مدیریتی ، رعایت دقیق استانداردهای ملی ایران در تولید محصولات فولادی، صادرات براساس استانداردهای ملی کشور‌های هدف یا استانداردهای منطقه‌ای و بین‌المللی محصولات، آموزش، پژوهش و توسعه محصولات و ایجاد تنوع محصول، ذوب‌آهن اصفهان را در رده برترین‌های کیفیت و رعایت‌کننده استانداردها در سطح کشور قرار داده است.

شایان ذکر است مدیر کل اداره استاندارد استان اصفهان ومعاونین این اداره ، از خط تولید ذوب آهن اصفهان و به ویژه تولید ریل در این شرکت بازدید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied