شمانیوز
شما نیوز

با تأمین مالی بانک صنعت و معدن به انجام رسید؛

افتتاح قوطی سازی سینا کن در کرمانشاه

با حضور رییس بنیاد مستضعفان، استاندار کرمانشاه و جمعی از مقامات ملی و استانی واحد تولیدی قوطی سازی سینا کن ( زمزم کرمانشاه) که از سوی بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، صبح امروز سه شنبه دوم دیماه سال99 به بهره برداری رسید.

افتتاح قوطی سازی سینا کن در کرمانشاه

 

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این مجموعه که با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار کرمانشاه، کلانتری مدیریت بانک صنعت و معدن استان کرمانشاه و مقامات استانی به بهره برداری رسید، بزرگترین کارخانه ساخت قوطی کشور است که در زمینه تولید قوطی‌های آلومینیومی فعالیت دارد. ظرفیت تولید اسمی سالانه این شرکت ۷۶۰ میلیون قوطی شامل قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی می باشد که ظرفیت تولید این محصول در کشور را به میزان ۵۰ درصد افزایش می دهد.

 

این طرح با تسهیلات مصوب بانک صنعت و معدن به مبلغ 59 میلیون و 640 هزار یورو که 40 میلیون یورو (معادل 12 هزار میلیارد ریال) از آن تاکنون پرداخت شده به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

گفتنی است، با افتتاح این طرح در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه از خروج ارز از کشور جلوگیری می شود و امکان اشتغال 162 نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied