شمانیوز
شما نیوز

حضور بانک صنعت و معدن در مرحله دوم ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی

نماینده بانک صنعت و معدن به عنوان دبیر هیأت داوران در مرحله دوم ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی(فینتک – شهر هوشمند) که روز پنجشنبه 4 دیماه با حضور اولین گروه تیم های استارتاپی و هیأت داوران در سالن اجتماعات مرکز فابا برگزار می شود، حضور خواهد یافت.

حضور بانک صنعت و معدن در مرحله دوم ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن به نقل از فابانیوز، ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی (فینتک – شهر هوشمند) امسال به صورتی متفاوت و متناسب با شرایط همه گیری کرونا و با روند اجرایی متمایز از گذشته برگزار خواهد شد. مرحله اول این جشنواره با ثبت نام بیش از 50 تیم استارتاپی برگزار شد و هیئت داوران تیمهای مجاز برای شرکت در مرحله دوم را معرفی کردند که در مرحله دوم تیمهای انتخاب شده در دو گروه در روزهای پنجشنبه 4 و 11 دیماه با حضور هیئت داوران و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به دلیل پاندمی کرونا برگزار خواهد شد؛ این مرحله به صورت زنده توسط بسترهای مجازی آماده شده برای این رویداد از جمله صفحه اینستاگرام مرکز فابا، سایت فابانیوز، کانال آپارت مرکز فابا و ... پخش خواهد شد و علاقه مندان میتوانند از طرق مزبور این رویداد را دنبال کنند.

 

مرحله دوم ششمین جشنواره نوآوری و استارتاپی در گروه اول، با حضور 12 تیم و هیئت داوران این دوره از ساعت 14:30 تا 18 برگزار خواهد شد و منصور یوسفی نیا، معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن به عنوان دبیر هیأت داوران در این جشنواره حضور خواهد یافت.

 

 تیمهای استارتاپی پایال، داپ اپ، ضامن، تضمین اپ، مرکوری بیمه بدنه هوشمند خودرو، جمع سپاری راتا، فنابا، پولوتوس، باگدشت، دلیل ایران، کارت اعتباری نسل جدید و توربینو، 12 تیمی هستند که در گروه اول به رقابت میپردازند. هر 4 تیم در طول یک ساعت به رقابت میپردازند و هر تیم برای معرفی محصول خود و پاسخ به پرسشهای احتمالی داوران در نهایت 15 دقیقه فرصت دارند. در پایان رقابتهای دو گروه در مرحله دوم، 6 تیم برتر توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد و ضمن حضور در 2020 ITE در اختتامیه این رویداد جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

 

همچنین تیم های راه یافته به این مرحله از جشنواره می توانند برای حضور در نمایشگاه بین المللی تراکنش استانبول در پاویون جمهوری اسلامی ایران که در خرداد 1400 برگزار می شود تا سقف 70 درصد از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند و در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران برای حضور در این رویداد بین المللی ثبت نام کنند.

 

مرحله پایانی و اهدای جوایز تیمهای برتر جشنواره نوآوری و استارتاپی همزمان با ششمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار خواهد شد.

 

 

.

.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied