شمانیوز
شما نیوز

اورمزد در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌خانگی با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

اورمزد در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های کشور امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور خارجی ها از تاریخ ۵ الی ۸ دی ماه در حالی برگزار می شود که مجموعه تولیدی اورمزد نیز همانند سالهای گذشته با حضوری بی نظیر و غرفه سازی متمایز در این نمایشگاه شرکت کرده و پذیرای بازدیدکنندگان و شبکه گسترده نمایندگان فروش محصولات این مجموعه از سراسر کشور است.  این مجموعه در نظر دارد همزمان با برگزاری این نمایشگاه، از محصولات جدید خود نیز رونمایی کند .

 این نمایشگاه مهم ترین رویداد سال در زمینه لوازم خانگی است که مجموعه تولیدی اورمزد به عنوان یکی ازبزرگترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه در آن حضور سبزی دارد.

لازم به ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی تهران، رویدادی ۴ روزه است که از سال ۱۳۸۰ آغاز بکار کرده و در آن تولیدکنندگان داخلی محصولات لوازم خانگی ، جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولاتشان را ا‌رائه می‌دهند و در نمایشگاه امسال غرفه مجموعه تولیدی اورمزد برای خریداران تخفیف هایی را نیز در نظر گرفته است که این شرایط تنها مختص همین نمایشگاه است و بازدیدکنندگان از این غرفه می‌توانند از تخفیفات نقدی بهره‌مند شوند.

مجموعه تولیدی اورمزد از تمامی علاقه مندان دعوت به عمل آورد تا با حضور در سالن 38B این نمایشگاه از آخرین دست آوردهای این مجموعه بازدید کنند .

IMG-20201225-WA0003

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied