شمانیوز
شما نیوز

هدف پگاه، رشد فروش و ارزش سبد،همراه با کاهش ضایعات است

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران گفت: رشد تناژی فروش، افزایش ارزش سبد وکاهش ضایعات باید هدف پیش رو پگاه در حوزه توزیع و فروش باشد.

هدف پگاه، رشد فروش و ارزش سبد،همراه با کاهش ضایعات است

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در جشنواره «آبان شادمان» که با هدف تجلیل از شعب برتر فروش برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: در حوزه فروش شاخص وضعیت مناسبی دارند و ۴۲ درصد فروش کشور درمنطقه ۵ است که نشان دهنده اهمیت این منطقه به خصوص تهران است.

وی در جمع نمایندگان فروش پگاه، افزود: به عنوان نماینده ده هزار نفر پرسنل برند ملی پگاه، در کنارتان هستم و از شما می خواهم به عنوان رهبر و سیاست گذار فروش و هماهنگ کننده کار، فروش را بیش از حالا توسعه دهید که در این مسیر رشد تناژی، افزایش ارزش سبد وکاهش ضایعات، باید هدف باشد.

او در خصوص کاهش ضایعات توزیع و فروش هم تاکید کرد: باید محصولات با تاریخ تحویل فروشنده شود تا منجر به ضایعات نشود، از همین رو نیاز است واحد برنامه ریزی روی تازه خوری تایید داشته باشد و محصول با تاریخ تازه به دست مردم برسد.

وی افزود: اعتماد مردم به برند پگاه به ویژه در استان‌ها نقطه قوت ماست و ما باید از این ظرفیت استان‌ها استفاده بهینه را داشته باشیم.

مهدی صولی مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه نیز در این رویداد با اشاره به برنامه جامع سال آینده گفت: راهبرد جدید ارتقای سودآوری و کاهش ضایعات است و در این مسیر، افزایش ارزش سبد، تناژ، هوشمند سازی حاشیه سود، و عادلانه سازی دوره پرداخت از برنامه‌های تازه است.

او افزود: افزایش کانال‌های مویرگی رویکردی است که باعث خواهد شد تا در آینده سهم فروش بیشتر شود. در این خصوص مهمترین الزام حضور موثر بازار در فرآیند لانچ و قیمت گذاری است که باید کارشناسی باشد .

وی بر بهره‌گیری از ظرفیت جدید تکنولوژی وکاهش هزینه‌ها تاکید و توضیح داد: افزایش ارزش سبد با توسعه محصولات غیر لبنی و لبنی متوسط به بالا ، بهسازی و سازماندهی ناوگان توزیع ، ارتقای سطح آموزشی و رفتاری ویزیتورها وتکریم آنها بیش از پیش دنبال در برنامه آتی دنبال خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم میرحیدر حسینی شعبه خوی با تحقق بودجه مقداری ۱۱۲ درصد و تحقق بودجه ریالی ۱۱۹ درصد، ابولفضل الیلو شعبه ارومیه با تحقق بودجه مقداری ۱۰۰ درصد و تحقق بودجه ریالی ۱۰۵ درصد و سیامک محمدی شعبه یزد با تحقق بودجه مقداری ۹۷ درصد و تحقق بودجه ریالی ۱۰۲ درصد به ترتیب عنوان اول تا سوم را کسب کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied