شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل شرکت هلثیوم :

مشکلات بازار سنتی وکاهش هزینه‌ها از طریق فروش آنلاین حل می شود

با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، بررسی‌های صورت گرفته در حوزه تجارت الکترونیک نشان می‌دهد بیش از یک میلیارد خرید در حداقل ۳۴ کشور انجام شده است که این مساله باعث رشد انفجاری تجارت الکترونیک در سراسر جهان شده است.

مشکلات بازار سنتی وکاهش هزینه‌ها از طریق فروش آنلاین حل می شود

بر این اساس ، محمدعلی مقدس، مدیر عامل شرکت هلثیوم به عنوان یکی از توزیع‌کنندگان آنلاین لوازم مصرفی پزشکی در خصوص مسایل توزیع‌کنندگان آنلاین در بحران کرونا اظهار داشت : «هلثیوم» با رویه‌های فروش به صرفه و حذف واسطه‌های کاذب سعی کرده با کاهش هزینه‌ها از طریق فروش آنلاین، مشکلات بازار سنتی را حل کند.

وی با اشاره به تغییر رفتار مخاطبان و آگاهی رسانی در زمینه  ظرفیت‌های خرید و فروش آنلاین افزود: برای ثبت و به‌روزرسانی موجودی و آخرین قیمت کالابرای تامین کننده ها سامانه‌هایی در بستر فضای مجازی و وب پیاده‌سازی شد .

مدیرعامل این شرکت ضمن معرفی هلثیوم به عنوان یکی از توزیع‌کنندگان آنلاین لوازم مصرفی پزشکی بابیان  اهداف و برنامه های آن گفت: فروشگاه آنلاین لوازم پزشکی، بهداشتی و توانبخشی هلثیوم با سه هدف کاهش هزینه ؛افزایش آگاهی و ساده سازی در تهیه که به عنوان اصلی ترین ارزش‌های پیشنهادی ما به حساب می آید در سال ۹۷ و با تلاش و سرمایه‌گزاری بخش خصوصی بوجود آمد. و کوشش کرده خرید بر خط و کم هزینه را برای مشتریان فراهم کند .

محمدعلی مقدس درتشریح کار شرکت گفت : مجموعه هلثیوم نمایندگی مستقیم فروش ده‌ها تولیدکننده و واردکننده است. تمامی سفارش‌های ثبت شده به صورت آنلاین ویا  تلفنی در کمتر از ۲۴ ساعت در تهران و کمتر ۷۲ ساعت در شهرستان تحویل بیماران، پزشکان و مراکز درمانی داده می‌شود

وی با تاکید براینکه هلثیوم نقش پررنگی در فراهم آوردن امکانات برای مقابله با ویروس کرونا دارد اظهار داشت : بیش از ۱۲۰۰ کالا، شامل انواع دستکش‌های لاتکس، وینیل و نیتریل نایلونی، انواع ماسک‌های سه لایه پزشکی و جراحی، ماسک‌های فیلتردار، انواع محلول‌های ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل، محلول‌های ضدعفونی کننده سطوح و البسه برپایه بنزالکونیوم کلراید و غیره، در هلثیوم وجود دارد.

وی با تاکید بر راهکار هایی برای خرید و فروش آنلاین تجهیزات پزشکی گفت: ما فعالان حوزه توزیع آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی مصرفی از تمامی ‌متولیان و نهاد‌های مرتبط انتظار داریم به دلیل نوظهور بودن از این دست کسب و کار‌ها که دقیقا در راستای اهداف دولت برای کاهش هزینه‌های درمان گام برمی‌دارند در بحث تهیه کالا، تسهیل رویه‌های اداری، کسب مجوز و کمک‌های مازاد حمایت‌های بیشتری به‌عمل آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied