شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از مدیریت البرز:

اختیارات و امکانات را به بهترین شکل در اختیار روسای شعب قرار می دهیم

اختیارات و امکانات باید به بهترین شکل در اختیار روسای شعب قرار گیرد تا برای رسیدن به اهداف بانک اقدام کنند.

اختیارات و امکانات را به بهترین شکل در اختیار روسای شعب قرار می دهیم

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، مدیرعامل در بازدید سرزده از مدیریت البرز و شعبه مرکزی کرج اظهار کرد: اختیارات و امکانات باید به بهترین شکل در اختیار روسای شعب قرار گیرد تا برای رسیدن به اهداف بانک اقدام کنند.

 

مدیرعامل بانک همچنین طی بازدید از دوایر کنترل و نظارت، حقوقی، پیگیری وصول مطالبات و فنی و ارزیابی مدیریت به اهمیت رفع موانع صدور اجراییه، نظارت بر ارزیابی های شرکت اندیشه گستر و همچنین مکانیزه شدن بازرسی های مدیریت اشاره کرد و افزود: مسوولین شعب باید نسبت مصارف و منابع را ملحوظ نظر قرار داده و رعایت کنند.

 

دکتر شایان در بازدید از شعبه مرکزی کرج اظهار داشت: باید تمام کارکنان تلاش خود را به منظور ارایه خدمات بهتر به مشتریان بانک به کار ببندند و دراین زمینه کوشا باشند و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

 

 مدیرعامل بانک مسکن ضمن اشاره به لزوم رعایت دقیق دستورالعمل های مربوط به تکریم ارباب رجوع  و مشتری مداری اظهار داشت: رضایت مشتری، رکن اصلی موفقیت در بانک به شمار می رود.

 

دکتر شایان، مشتریان اصلی ادارات مرکزی بانک را کارکنان دانست و گفت باید تابلوی "حق با مشتری است" در اتاق ها نصب شده و به آن عمل شود.

 

مدیرعامل بانک، مشتری مداری و توسعه ارایه خدمات به مشتریان را به عنوان استراتژی اساسی بانک قلمداد کرد و در ادامه این بازدید از کارکنان نحوه ارایه خدمات رسانی به مشتریان را جویا شد.

 

وی افزود: همه کارکنان باید خوش برخوردی با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

دکتر شایان همچنین رییس شعبه را نماینده مدیرعامل بانک با اختیارات تفویض شده دانست که با رعایت بهداشت اعتباری می تواند تصمیمات مفید و تأثیر گذار در راستای اهداف بانک اتخاذ کند.

 

در این دیدار که به منظور کسب اطلاع از وضعیت شعب استان انجام گرفت، مدیرعامل بانک مسکن از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و رهنمودهای لازم برای حرکت هر چه بهتر شعب در مسیر دستیابی به اهداف بانک را ارایه کرد.

 

در ادامه این دیدار مهدی بلوچی مدیر شعب استان البرز نیز ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به مدیر عامل بانک به ارایه گزارشی از وضعیت کامل مدیریت پرداخت و گفت: بر اساس آمار موجود، عملکرد مدیریت شعب استان البرز طی نه ماه سال جاری، مثبت و رو به رشد بوده است.

 

وی افزود: این مدیریت طی 7 دوره متوالی و مستمر در منطقه سبز قرار گرفته است و در شش ماه اول سال جاری، رتبه 3 ارزیابی عملکرد مدیریت های شعب را کسب کرده است.

 

بلوچی همچنین حضور 27 شعبه از 33 شعبه استان در منطقه سبز را نیز نشانه دیگری از موفقیت استان دانست.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied