شمانیوز
شما نیوز

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قشم برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قشم با حضور حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ائمه جمعه اهل تشیع و اهل سنت قشم، جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان، فرماندار شهرستان قشم، تعدادی از مقامات سازمان منطقه آزاد قشم و شهرستان و برخی فرماندهان نظامی و انتظامی استان و شهرستان روز دوشنبه درمحل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قشم برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این آیین با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامنی، ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن حاکمیت است، نیروی انتظامی را نوک پیکان حاکمیت در مقابله با این دشمن خواند و گفت: فعالیت های شبانه روزی همکاران ما درفرماندهی انتظامی شهرستان قشم و تعامل بسیار خوب آنها با مردم و مسئولان جزیره قابل ستایش است.

وی کارگزاران نظام اسلامی در دولت، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی  و همه قوا را از مجاهدین فی سبیل الله خواند و افزود: بر این اساس از همکاران نیروی انتظامی در هر رده ای که مشغول خدمت هستند انتظار داریم به عنوان ویترین نظام اسلامی، صداقت، پاکدستی و ایثار را به معنای واقعی کلمه سرلوحه فعالیت های خود قرار بدهند، چرا که هرعمل آنها به پای نظام نوشته می شود.

سرهنگ مشوق با تقدیر از خدمات و زحمات 33 ساله سرهنگ حسین الهی فرمانده سابق انتظامی شهرستان قشم که به افتخار بازنشستگی نایل شده است خواستار استفاده از تجارب گرانبهای وی شد و برای فرمانده جدید انتظامی این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

براساس این گزارش علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز در این آیین امنیت جزیره قشم را مثال زدنی خواند و فرماندهی انتظامی این شهرستان را به عنوان یکی از ارکان تامین این امنیت، ستایش و موفقیت و توفیق نیروهای جان برکف انتظامی را در انجام ماموریت های محوله در این جزیره  مرهون تلاش های شبانه روزی و استفاده از امکانات روزآمد و کارآمد انها دانست.

وی نیز با تقدیر از خدمات سرهنگ حسین الهی فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان قشم از تعاملات وی با شورای تامین شهرستان قدردانی و عملکرد وی را در مدتی که در شهرستان قشم خدمت کرد، بسیارمثبت خواند و یکی از ویژگی های شخصیت او را مردمداری نامید.

گفتنی است در این آیین حکم سرهنگ مجتبی راست خلیل به عنوان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم که توسط سرتیپ دوم غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صادر شده است، قرائت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied