شمانیوز
شما نیوز

استاندارکرمان:

مشارکت گل گهر در طرح‌های کلان توسعه استان افزایش می‌یابد

دکتر علی زینی وند استاندار کرمان امروز دوشنبه در نخستین جلسه کاری‌اش در تهران با جمشید ملارحمان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای گل گهر مورد بررسی قرار گرفت.

مشارکت گل گهر در طرح‌های کلان توسعه استان افزایش می‌یابد

به گزارش شمانیوز به نقل از پیام آوران معدن و فولاد، دکتر علی زینی وند استاندار کرمان امروز دوشنبه در نخستین جلسه کاری‌اش در تهران با جمشید ملارحمان، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای گل گهر مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل این شرکت همچنین درباره طرح‌های مسئولیت اجتماعی شرکت در شهرستان سیرجان هم توضیحاتی ارایه کرد. دکتر زینی‌وند با تشکر از نقش موثر گل گهر در اجرای طرح های کلانی مانند انتقال آب خلج فارس به استان بر تداوم و تقویت این رویکرد تاکید کرد.

استاندار کرمان گفت: «ما در پی تحقق توسعه متوازن در استان هستیم و شرکت‌های بزرگ همچون گل گهر باید با همین رویکرد به اجرای طرح‌های اقتصادی استان وارد شوند». استفاده از ظرفیت گل گهر برای تامین مالی طرح‌های اقتصادی استان از مسیر بازار سرمایه یکی دیگر از نکات مورد تاکید زینی‌وند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied