شمانیوز
شما نیوز

مهندس سلطانی در دیدار با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس‌ ؛

خواستارحمایت ازمنطقی کردن تعرفه های مخابراتی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ودیدار با رییس واعضای این کمیسیون خواستارحمایت مجلس ازاین شرکت و واقعی کردن تعرفه های مخابراتی شد .

خواستارحمایت ازمنطقی کردن تعرفه های مخابراتی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این جلسه که با حضور رییس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در محل مجلس شورای اسلامی، سه شنبه 9دی ماه برگزار شد، با تقدیر اززحمات مدیران قبلی این شرکت گفت : شرکت مخابرات ایران آبروی نظام است وباید قوی ومقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و درسازندگی و توسعه ارتباطات کشور نقش داشته باشند .

 

وی با تاکید بر اینکه اکنون درآمد و هزینه مخابرات به دلیل ثبات طولانی مدت تعرفه ها متوازن نیست گفت: براین اساس طرح های توسعه ای زیرساختهای ارتباطی و نیازهای ملی کشور به کندی انجام و اداره شرکت سخت شده است .

سلطانی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزینه نگهداری یک خط تلفن ثابت 15 هزار تومان و درآمدش حدود 6 هزار تومان در ماه است، اظهار داشت : برای اداره شرکت مخابرات ایران و توسعه ارتباطات ، باید تعرفه ها به نحوی باشد که ضمن تامین هزینه ها، امکان توسعه هم فراهم شود .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان برخی تنگناها و مطالبات کارکنان و کارگزاران روستایی از نمایندگان مجلس خواست در موضوع منطقی کردن تعرفه ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند .

در این دیدار آقای مهندس اکبری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن خیر مقدم به آقای سلطانی و هیئت همراه با تاکید بر اهمیت مخابرات در توسعه کشور گفت: کمیسیون پی گیر حل مشکل کارگزاران روستایی، کارکنان و پیمانکاران مخابرات است و از طرح های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می کند‌.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از بودجه دولتی استفاده نمی کند، افزود : شایسته است نمایندگان محترم از طرح هایی که موجب تقویت بنیه مالی این شرکت و توسعه زیر ساخت های ارتباطی می شود نیز حمایت کنند .

گفتنی است در ادامه این جلسه مهندس سلطانی به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied