شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

سلیمانی سردار دل ها و قهرمان مقاومت بود

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را به همه آزادگان جهان تسلیت گفت و بر تداوم راه آن شهید والامقام که راه مقاومت و ایثار برای پیروزی مظلومان جهان در برابر استکبار جهانی است، تأکید کرد.

سلیمانی سردار دل ها و قهرمان مقاومت بود

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم حمیدرضا مومنی در این پیام سردار دلاور اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و نقش او را در بیداری ملت‌های مسلمان منطقه و شکستن ابهت پوشالی دول متجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی ستایش کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سیزدهم دی‌ماه سال 1398 یادآور واقعه‌ای تلخ  در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. در این روز، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا انسانی بزرگ را ناجوانمردانه به شهادت رساند با این هدف که شاید بتواند گوشه‌ای از شکست‌های پی‌درپی خود را از ملت‌های مسلمان منطقه جبران کند، اما غافل از اینکه با ریخته شدن خون این شهید بزرگ مقاومت، نه‌تنها دستاوردی نصیب استکبار جهانی نشد، بلکه این جنایت و جنایات مشابه، روند شکست و خروج مفتضحانه متجاوزین را از بلاد اسلامی تسریع کرده و خواهد کرد.

خون مطهر سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی درخت تنومند مقاومت را در کشورهای اسلامی منطقه غرب آسیا آبیاری کرد و جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی در این منطقه داد.

استکبار جهانی که با حضور نامشروع و نامبارک خود در منطقه، همچنان مورد نفرت ملت‌های منطقه است از بیم خیزش و قیام این ملت‌ها و هراس از محبوبیت روزافزون سردار سلیمانی در میان آن‌ها، مبادرت به این جنایت بی‌سابقه کرد و لکه ننگی در تاریخ برای دولت مستکبر امریکا و اذنابش در منطقه باقی ماند.

این‌جانب فرارسیدن اولین سالگرد شهادت قهرمان مقاومت و سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همه سرداران و هم‌رزمان آن شهید در نیروهای مسلح و عاشقان و دلدادگان آن سردار در کشورهای منطقه، ایران اسلامی و به‌ویژه در جزیره قشم از صمیم قلب تسلیت و تعزیت می‌گویم.

حمیدرضا مومنی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied