شمانیوز
شما نیوز

احراز هویت سجام بصورت غیر حضوری در کارگزاری بانک کارآفرین

شرکت کارگزاری بانک کارآفرین از طریق سامانه کارا اکسپرس احراز هویت سامانه سجام را انجام می دهد .

احراز هویت سجام بصورت غیر حضوری در کارگزاری بانک کارآفرین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین ، از این پس کارگزاری بانک کارآفرین این امکان را دارد تا روال لازم برای احراز هویت متقاضیان را انجام دهد.

 

شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه بانک کارآفرین به منظور رفاه حال مشتریان، این امکان را برای مشتریان این بانک و سایر متقاضیان به وجود آورده است که پس از ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت و دریافت کد بورسی، بدون نیاز به حضور در دفاتر کارگزاری شرکت مذکور، به صورت غیر حضوری در سامانه کارا اکسپرس شرکت کارگزاری بانک کارآفرین به آدرس https://karaexpress.ir ثبت نام و پس از احراز هویت ثبت نام کننده توسط یکی از شعب بانک کارآفرین، از خدمات نوین بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

 

لازم به توضیح است با توجه به مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، با لحاظ کردن شرایط و مقتضیات جامعه متاثر از شیوع ویروس کرونا و تاکید بر حداقل شدن مراجعات حضوری، مشتریانی که مراحل ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام را به طور کامل طی کرده اند، به صورت موقت و تا عادی شدن شرایط جامعه نیازی به مراجعه حضوری به کارگزاری ها و شعب و نمایندگی های آنها ندارند و می توانند به صورت کاملا غیر حضوری و الکترونیکی نسبت به احراز هویت و دریافت خدمات پایه از طریق شرکت های کارگزاری اقدام کنند.

 

ضمناً دریافت خدمات پایه برای مشتریان زیر 18 سال و همچنین مشتریان غیر سجامی و یا هر مشتری که به هر دلیل علاقه مند به دریافت خدمات غیر حضوری نباشد، طبق روال ذکر شده در بالا و بعد از احراز هویت توسط کارگزاری یا شعب آن (شامل بانک کارآفرین) است.

 

قابل ذکر است که ، خدمات قابل ارائه در سامانه یاد شده شامل دریافت دسترسی معاملات اینترنتی (آفلاین) و معاملات برخط (آنلاین) برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

 

مراحل ثبت نام متقاضیان در سامانه کارا اکسپرس شامل ورود به سامانه کارا اکسپرس به آدرس https://karaexpress.ir ، وارد کردن اطلاعات و بارگذاری مدارک مورد نیاز بصورت غیرحضوری و در نهایت مراجعه به یکی از شعبه بانک کارآفرین جهت تایید احراز هویت (با در نظر گرفتن توضیحات بند 3 کلیات) است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied