شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

با امتیازات مدرسه بساز و در ساخت آینده کودکان سهیم شو!

شیوع ویروس کرونا همپای افزایش مشکلات اقتصادی، بالطبع شرایط خاصی را فراهم و حال و روز اکثر مردم را دگرگون کرده است؛ شاید بهترین اتفاق در این اوقات که قوای انگیزشی را تقویت کند، کمک به همنوع و پیشنهادات ویژه‌ای باشد که بدون هیچ هزینه‌ای قادر به تغییر حال و احوال باشد...

با امتیازات مدرسه بساز و در ساخت آینده کودکان سهیم شو!

به گزارش شمانیوز، مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر مسئولیت و پاسخگویی به عنوان پایه و اساس رفتار یک سازمان در اجتماع تاکید دارد و ناظر بر چگونگی کسب و کار مسئولانه همراه با تولید ثروت است که در فرهنگ یک سازمان نهادینه شده است.

همراه اول با تدوین چشم انداز خود به عنوان محبوب ترین شرکت ایرانی به دنبال ایجاد ارزش برای همه ذینفعان خود از جمله سهامداران، شرکای تجاری، جامعه و کارکنان، از طریق فعالیت های کسب و کار شفاف و منصفانه است. این شرکت برای رسیدن به توسعه پایدار و دستیابی به اجرای کامل مسئولیت اجتماعی شرکتی بدین وسیله، منشوری را بر اساس استراتژی های تدوین شده در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی به عنوان اصول راهنما برای مدیریت و کارکنان و ذینفعان خود در نظر گرفته است که در فعالیت  های روزانه کسب و کارشان مد نظر قرار دهند.

برای کسب اعتماد و حسن نیت جامعه، شرکت ارتباطات سیار ایران به حقوق شهروندی احترام می گذارد، مطابق و همراه با قوانین و مقررات ملی و بین المللی عمل می کند و عملیات کسب و کار خود را بر اساس استاندارهای بالای اخلاقی مد نظر قرار می دهد.

ابعاد مسئولیت اجتماعی همراه اول را می توان در حقوق بشر- شهروندی،کارکنان و فعالیت کاری، محیط‌ زیست، کسب و کار منصفانه، مسائل مربوط به مشتریان و مصرف کنندگان و مشارکت در توسعه جوامع محلی می توان خلاصه کرد.

بر همین اساس می توان اینگونه اظهار کرد که بزرگترین اپراتور کشور با ورود قابل توجه به حوزه های اجتماعی، نشان داده است که فعالیت هایش تنها محدود به شبکه تلفن همراه نیست و این می تواند الگویی باشد برای دیگر شرکت‌ها و سازمان ها، برای فعالیت در حوزه های اجتماعی.

شرکت ارتباطات سیار همراه اول طی سالها فعالیت و قرار گرفتن در مسیر مسئولیت اجتماعی اهتمام ویژه ای را بر اعتلای امر آموزش و پرورش به خصوص در حوزه کودکان و در مناطق محروم داشته است به طوری که برای پیشبرد این مهم طرح های مختلفی را اعلام و اجرایی کرده است.

بر اساس این گزارش، با توجه بر ضرورت امر تحصیل برای تمامی اقشار جامعه مخصوصا مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، مشترکان همراه اول به کمپین در راستای اعتلای امر مهم مدرسه سازی و ایجاد امکان تحصیل دعوت شدند.

انجام این کار که براحتی از طریق امتیازات باشگاه فیروزه‌ای امکان پذیر است، مشارکت در این باشگاه امکانی را فراهم می‌آورد تا تمامی مشترکان بدور از هرگونه دغدغه‌ای به امر ساخت آینده کودکان سرزمین‌مان تشویق شوند.

"اپراتور اول تلفن همراه" بر همین اساس در روزهای گذشته پیامکی را با این مضمون به مشترکان خود ارسال کرد: «از مهمترین ارکان توسعه هر کشوری مدرسه و ایجاد امکانات تحصیل است. با امتیازات باشگاه فیروزه ای خود در ساخت آینده کودکان سرزمین سهیم شوید. مراجعه به بخش نیکوکاری باشگاه فیروزه‌ای در سامانه همراه من  my.mci.ir»

افراد و شرکت هایی که برای کاستن مشکلات اجتماعی وقت می‌گذارند، ارزشمند هستند لذا خدمت خیرین تنها به نظام تعلیم و تربیت نیست بلکه خدمت به فرهنگ و به همه جامعه است.

این کمپین دقیقا زمانی کلید خورده که اتفاقا طی هفته گذشته و در جریان برگزاری اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای، از همراه اول به عنوان «یکی از رهبران اقتصادی کشور» و برندی که توانسته منشور مسئولیت‌پذیری اجتماعی را پیاده‌سازی و اجرایی کند، با اهدای تندیس و لوح زرین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

این اجلاس سراسری در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا و با حضور مدیران سازمان‌ها، صاحبان برند، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور برگزار شد.

گزارش: معصومه افلاکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied