شمانیوز
شما نیوز

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت مالی شرکت مخابرات ایران

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت مالی شرکت مخابرات ایران, با حضور مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت، ظهر امروز سه شنبه, ۱۶ دی ماه ۱۳۹۹, در محل آن معاونت برگزار شد.

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت مالی شرکت مخابرات ایران

امروز, سه شنبه, ۱۶ دی ماه ۱۳۹۹, آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید معاونت مالی شرکت مخابرات ایران, در ساختمان آن معاونت با حضور مهندس سلطانی, مدیرعامل,آقای محبی، مشاور مدیرعامل، مهندس بیدخام, مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل, مهندس بیگدلو, سرپرست دفتر مدیرعامل و مدیران حوزه معاونت مالی شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

 

بر اساس این خبر, در این مراسم, آقای دکتر داود زارع خانقاه به عنوان سرپرست جدید معاونت مالی شرکت مخابرات ایران معرفی و از خدمات مهندس راسخ, معاون پیشین این حوزه تقدیر به عمل آمد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم گفت: اهمیت مجموعه معاونت مالی به عنوان یکی از پیشران های مهم شرکت است که تمام فعالیت های آن در معرض دید قرار دارد بنابراین اهمیت و حساسیت فعالیت صحیح در آن بسیار زیاد است.

 

وی افزود: همه در شرکت مخابرات ایران باید با کمک هم در پیشبرد امور شرکت و متحول ساختن وضعیت کوشا باشند و رویکرد بخش مالی شرکت در دوران مدیریت جدید نیز بر این اهیمت است، چرا که معاونت مالی در بسیاری از کارهای مجموعه مخابرات در حوزه های شبکه ، تجاری ، فناوری اطلاعات و .. تاثیرگذار است.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه شرکت، پتانسیل و توانایی بالایی برای رشد و تعالی دارد اظهار داشت: باید با استفاده از یک استراتژی مناسب و پویا، و همچنین تلاش موثر از پتانسیل موجود استفاده کنیم و درآمد شرکت را بالا ببریم تا هم شرکت را به هدف تعیین شده برسانیم، هم پاسخگوی هزینه ها باشیم.

 

وی با تاکید بر نقش مهم شرکت مخابرات در مجموعه ارتباطی کشور گفت: این شرکت رسالت ملی بر عهده دارد و با توجه به تعداد نیروها و اهمیت مجموعه وظایف آن، کارهای مالی در آن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

مهندس سلطانی با بیان اینکه تقویت جایگاه شرکت در گرو فعالیت های همگون تمام بخش ها است، اضافه کرد: : عملکرد صحیح بخش مالی به عنوان یکی از زنجیره های اتصال و تشکیل دهنده شرکت مخابرات با فعالیت صحیح می تواند پیشران شرکت در مسیر بهره برداری از پروژه های توسعه و بهبود جایگاه شرکت مخابرات ایران در حوزه ارتباطات شود.

 

دکتر داود زارع خانقاه سرپرست جدید معاونت مالی شرکت مخابرات نیز در توضیحاتی ضمن اشاره به اهمیت این مسئولیت و قدردانی از زحمات مدیران قبلی، خاطرنشان کرد: حسن اعتماد مدیریت عامل، استفاده از دانش به روز و سیستم های منطبق با اصولی مالی پیشرفته، استفاده بهینه از نیروی انسانی بخش مالی و هم افزایی با بخش های دیگر در پیشبرد امور از راهبردهای اصلی است که در طول دوره مدیریت بر این حوزه به فضل الهی و با کمک همکاران اجرا خواهد شد.

 

منبع: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied