شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

فروش انواع ورق در اسنپ فلز

فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز یکی از مراکز فروش آهن آلات و فلزات ساختمانی و صنعتی می باشد که فعالیت خود را از سال 1390 در زمینه فروش این محصولات آغاز کرد و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

فروش انواع ورق در اسنپ فلز

فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز یکی از مراکز فروش آهن آلات و فلزات ساختمانی و صنعتی می باشد که فعالیت خود را از سال 1390 در زمینه فروش این محصولات آغاز کرد و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

اسنپ فلز با گذشت زمان به پیشرفت مجموعه ی خود کوشید تا محصولات جدید تری را به بازار عرضه نماید و با این کار نیز به صنعت های ساختمانی و همچنین به اقتصاد کشور کمک نماید. این مجموعه با نیرو های پرتلاش و متخصص در عرصه آهن و فلز، سعی دارد همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف مهندسی ایران عزیزمان داشته باشد و مرجعی کامل جهت ارائه آهن آلات ساختمانی و صنعتی اعم از تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، نبشی ، ناوانی ، سپری و... و مشخصات فنی آن ها در اقصی نقاط کشور به شمار رود.

فروش محصولاتی همچون انواع ورق های فولادی و فلزی یکی از تخصص های مهم این مجموعه به شمار می رود که می توان از انواع ورق های موجود در این فروشگاه به ورق استیل ، ورق روغنی ، ورق گالوانیزه و سیاه اشاره کرد.

 

image_4b2e9f3ebdeffe0e09d2aa9d50fabb92969534e8

 

ورق ها صفحاتی برش خورده می باشند که در انواع مختلفی در صنعت ساختمان و صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند و عموما با روشی به نام نورد تولید می شوند. ورق ها بر اساس روش ساخت، نوع فلز و موادی که در آن مصرف می شود، مورد استفاده قرار می گیرند.

ورق هایی که در فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز به فروش می رسند اغلب از جنس فولاد و فلز می باشند. ورق فولادی در واقع ورقی فلزی با سطح مسطح است که از فلزهای مختلف مانند فولاد های ساختمانی، فولاد های ضد زنگ و آلیاژهای متفاوتی ساخته شده اند.

ورق های فولادی براساس چند استاندارد تولید و تهیه و می شوند، این استاندارد ها را کشور های آلمان ، آمریکا و روسیه تعیین می کنند. متداول ترین استاندارد برای ورق فولادی در کشور ایران، استاندارد DIN است که مربوط به کشور آلمان می باشد. دومین استاندارد ورق فولادی که مربوط کشور آمریکا می باشد ASTM نام دارد. استاندارد روسیه نیز کم تر از استاندارد های ذکر شده برای تولید ورق فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله کاربرد های محسوس ورق، می توانیم به استفاده از آن در صنعت ساختمان و اتومیبل سازی اشاره کرد. باید تصریح کرد از آنجایی‌که این آلیاژ ازجمله کالاهای اساسی صنعت اتومبیل سازی، کشتی‌سازی، لوکوموتیوسازی است، به صورت های مختلفی اساس تکنولوژی ماشین آلات را تشکیل می‌دهد.

از انواع ورق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. ورق روغنی

ورق روغنی یکی از زیبا ترین انواع ها ورق ها به شما می رود، زیرا دارای سطحی صاف و صیقلی می باشد و به دلیلی روش تولید آن به ورق سرد نیز در بازار شناخته شده است. به دلیل جلوه ظاهری این ورق، از آن در صنایعی استفاده می شود که ظاهر اجسام دارای اهیمیت بالایی می باشد.

 

image_4bd3d7f8bf06ec18525163037c010a2a70c7e89a

2. ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه ورق آهنی است که به وسیله فلز روی بر روی سطح آن ها پوششی ایجاد می شود. ورق گالوانیزه در موارد بسیاری از جمله تولید کانال های کولر، شیروانی لوله های آب و جاهایی که امکان ارتباط با آب و خوردگی وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

3. ورق استیل

ورق استیل یکی از انواع ورق های فولادی می باشد که در کارخانه ‌ها، آزمایشگاه‌ ها و تمام مکان ‌هایی که با انواع اسید و مواد خورنده برخورد در آن حضور دارند، استفاده می شود. این ورق بدون شک یکی از بهترین گزینه ‌ها برای ساخت ماشین‌آلات صنعتی و ابزار آلات آزمایشگاهی خواهد بود.

4. ورق سیاه

ورق سیاه که به آن ها ورق گرم نیز می گویند معروف ترین ورق فولادی است که با توجه به نوع آن مصارف گوناگونی در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان، تانکر سازی، خودروسازی، مخازن خاص، کشتی سازی و صنایع سنگین فلزی و... دارد.

 

image_c37fdc7ef809a33076c68e6da064563243c7e5f9

 

ورق های نام برده در مطلب فوق از ورق های موجود در فروشگاه اسنپ فلز می باشند که با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی بسیار مناسب به مشتری عرضه خواهند شد. دلیل این نوع فروش مجموعه اسنپ فلز قطعا جلب رضایت شما مشتریان عزیز از خرید می باشد. هدف کارشناسان فروش این سایت از ارائه محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب، فروش و خدمت رسانی به هر نوع قشری از جامعه می باشد و با این کار قصد دارد به سهمی کوچکی در گسترش صنعت ساختمان و  توسعه کشور داشته داشته باشد.

از این رو تیم مجموعه اسنپ فلز با کارشناسان مجرب آماده ارائه انواع خدمات تخصصی و مشاوره در زمینه کلیه آهن آلات ساختمانی و صنعتی و صنایع وابسته می باشد .شما نیز برای خرید از این مجموعه و کسب اطلاعات بیشتر در عرصه محصولات فلزی به وبسایت این فروشگاه مراجعه کرده و همچنیی لیست قیمت محصولات را مشاهده نماید. برای خرید، ارتباط با کارشناسان فروش و بهره مندی از مشاوره رایگان این مجموعه می توانید با شماره 66303000_021 تماس حاصل فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied