شمانیوز
شما نیوز

فضای اختصاصی ورزش بانوان در قشم افتتاح می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از افتتاح پیست موقت دوچرخه سواری و پیاده‌روی بانوان به مساحتی حدود ۱۰ هزار مترمربع همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

فضای اختصاصی ورزش بانوان در قشم افتتاح می‌شود

به گزارش شمانیوز؛ مرتضی شیخ‌زاده شامگاه امروز اظهار داشت: نبود محل مناسبی برای تفریحات ورزشی و ساحلی ویژه بانوان از عمده معضلات فرهنگی است که به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی در شورای فرهنگ عمومی جزیره از سوی امام جمعه به عنوان رئیس این ستاد مطرح شد. 

وی افزود: بلافاصله با دستور صریح و قاطع مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اقدامات لازم برای حل این معضل کهن در دستور کار قرار گرفت. 

معاون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری منطقه آزاد قشم تصریح کرد: به منظور حل موقت موضوع و انجام مقدمات لازم جهت رفع زیربنایی مسئله، پیست اتومبیلرانی شهر قشم به مساحتی حدود ۱۰ هزار مترمربع برای ورزش‌هایی همچون پیاده‌روی و دوچرخه سواری شبانه بانوان محصور و تجهیز شد.

این مقام مسوول بیان کرد: طی روزهای آتی برنامه استقرار دستگاه های ذی‌ربط و یگان های انتظامی و نظارتی نیز در محل تبیین خواهند شد. 

شیخ‌زاده ادامه داد: این محل همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و بانوان جزیره می‌توانند با اطمینان خاطر، حفظ شئونات اسلامی و شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای بالغ بر ده هزار متر مربع به تفریح و ورزش بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: رفع دغدغه‌های فرهنگی و مطالبات این حوزه با دستور ویژه مقام عالی سازمان منطقه آزاد شتابی مضاعف خواهد یافت.

 

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied