شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز

با نزدیک شدن به نوروز بیشتر کارکنان علاوه بر لذت بردن از مجموعه‌ای از مراسم‌های جذاب و رنگ و جان تازه‌ای که در شهر دیده می‌شود، منتظر دریافت هدایای تبلیغاتی نوروز هستند.

ارزان ترین هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز

 

با نزدیک شدن به نوروز بیشتر کارکنان علاوه بر لذت بردن از مجموعه‌ای از مراسم‌های جذاب و رنگ و جان تازه‌ای که در شهر دیده می‌شود، منتظر دریافت هدایای تبلیغاتی نوروز هستند. بسیاری از صاحبان کسب ‌وکارهای بزرگ و کوچک و مدیران حرفه‌ای با تهیه هدایای تبلیغاتی برای عید باستانی، نوروز و تعطیلات را با خاطره و یادگاری زیبا گرامی می‌دارند.

هدیه دادن، رسمی زیبا و قابل احترام در ایران است؛ با این حال مدیرانی که می‌خواهند هر سال مجموعه‌ای از هدایای تبلیغاتی را برای کارکنان خود تهیه کنند، بیش از هر چیز دیگری به بودجه‌ای که باید برای این کار اختصاص دهند، فکر می‌کنند.

لازم نیست نگران هزینه خرید هدایای تبلیغاتی نفیس برای نوروز باشید. در این بخش در کنار هم ارزان ترین هدایای تبلیغاتی را مرور می‌کنیم. البته که ارزان بودن یک هدیه به معنای بی‌ارزش بودن آن نیست؛ اما با کمی برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی می‌توانید بهترین هدایای تبلیغاتی را تهیه کنید. پس همراه ما باشید.

 

AndroidOnlineNewsImage

 

هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟!

 

زمانی که حرف از خرید هدایای سازمانی می‌شود، بسیاری تصور می‌کنند فقط هدایای تبلیغاتی نفیس هستند که می‌توانند به مثابه تشکر و قدردانی از کارمندان خریداری شوند. به همین دلیل برخی از مدیران به دلیل نداشتن بودجه کافی برای خرید این نوع از هدایا، این مراسم را از دستور کار خود خارج می‌کنند.

 این در حالی است که ارزش هدایای تبلیغاتی به واسطه هزینه آنها سنجیده نمی‌شود؛ بلکه در بیشتر مواقع این کالاها جنبه یک یادگاری خاطره‌انگیز برای کارکنان شما دارند.

بنابراین پیشنهاد ما خرید هدایای سازمانی است؛ حتی اگر ارزان ترین هدایای تبلیغاتی را تهیه کنید. علاوه بر این در نظر داشته باشید که یک هدیه تبلیغاتی تنها جنبه قدردانی از کارکنان را ندارد؛ با خرید این هدایا برند و نام شرکت یا کسب‌وکار خود را ماندگار می‌کنید. پس شاید برنامه‌ریزی برای اختصاص بودجه به این بخش هوشمندانه‌تر از آن چیزی باشد که تصور می‌کنید.

اما برای خرید هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

قطعا به این موضوع فکر کردید که هدیه شما برای تبریک سال نو باید عناصر و المان‌های نوروز را در طراحی یا بسته‌بندی خود داشته باشد.

برخی از هدایای تبلیغاتی نیز این مفاهیم را به صورت ضمنی درون خود دارند. به عنوان مثال سررسیدها و انواع تقویم‌های رومیزی یا دیواری همیشه هدیه‌ای جذاب برای تبریک سال نو هستند.

اما اگر در فکر تهیه بهترین هدیه تبلیغاتی هستید، به ایده‌ای بیشتر از سررسیدها نیاز دارید. همراه ما باشید که با بهترین گزینه‌ها برای تبریک نوروز آشنا شویم.

 

طعم به‌یاد‌ماندنی نوروز در یک ماگ تبلیغاتی!

 

فنجان‌ها و ماگ‌ها چند سالی است که به زندگی بسیاری از افراد جامعه اضافه شدند. کارمندان، دانشجویان و بسیاری از افراد دیگر روز خود را با یک لیوان چای یا قهوه خوش‌طعم آغاز می‌کنند.

حال تصور کنید برند یا نام شرکت‌تان از ابتدای روز با مخاطبان شما خواهد بود. برای طراحی ماگ‌های تبلیغاتی نوروز پیشنهاد می‌کنیم تنها به نام برند خود اکتفا نکنید. قطعا بیشتر افراد ماگی را که تنها یک برند روی آن چاپ شده باشد، دوست نخواهند داشت؛ به خصوص که این هدیه را برای نوروز تهیه کرده باشید.

از طراحی‌ها یا تصاویر تداعی‌کننده نوروز استفاده کنید و با یک جمله تبریک در کنار نام شرکت خود، این هدیه تبلیغاتی را برای همیشه در ذهن و قلب مخاطبان خود ماندگار کنید. در ضمن انواع لیوان‌ها و ماگ‌ها از هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز هستند که برای تهیه آنها به بودجه زیادی نیاز نخواهید داشت.

 

ساعت تحویل سال را با ساعت دیواری تبلیغاتی خاطره‌انگیز کنید

 

ساعت‌ها از بهترین هدایای تبلیغاتی برای نوروز محسوب می‌شوند. هرچند این روزها نمونه‌های دیجیتالی ساعت‌ها سعی کرده‌اند جایگزین ساعت‌های مچی قدیمی یا ساعت‌های دیواری شوند؛ با این حال همچنان ساعت‌های دیواری محبوبیت خاصی بین افراد داشته و هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شوند.

موضوعی که برای خرید ساعت دیواری تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، کمی خلاقیت در طراحی است. این ساعت‌ها اغلب در شکلی ساده طراحی می‌شوند و صفحه زیرین ساعت هم تنها یک نام از برندها را نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید ساعت دیواری تبلیغاتی شما به کمد انبار منازل راه پیدا نکند، کمی در طراحی صفحه زیرین آن خلاقیت بیشتری به خرج دهید. فراموش نکنید یک وسیله تبلیغاتی اگر به زیبایی طراحی شده باشد تنها برای چند ماه استفاده نمی‌شود؛ بلکه وسیله‌ای ماندگار  در یک دکوراسیون خواهد شد.

برای سفارش ساعت که از هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز محسوب می‌شود، علاوه بر طراحی مرتبط صفحه زیرین ساعت، به رنگ‌بندی آن نیز توجه داشته باشید. رنگ‌هایی که به تولد دوباره طبیعت نزدیک‌تر هستند، همچون سبز و زرد، بهترین رنگ‌ها برای خلق خاطره‌ای فراموش‌نشدنی محسوب می‌شوند.

از میان تنوعی که در ساعت‌های رومیزی، دیواری و مچی دیده می‌شود، ساعت‌های دیواری از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که می‌توانید با بودجه‌ای مناسب، هدایای به‌یادماندنی را برای کارکنان خود تهیه کنید.

 

ست‌های اداری غیرچرم و ارزان، هدیه‌ای حرفه‌ای برای تبریک نوروز!

 

معمولا زمانی که از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی صحبت می‌کنیم بیشتر افراد تصور می‌کنند با خرید یک خودکار تبلیغاتی، برندنیگ خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند!

البته که خرید خودکار تبلیغاتی هم ایده خوبی است؛ اما پیشنهاد می‌کنیم برای تبریک نوروز کمی بودجه خود را افزایش دهید که این هدیه را در یک ست اداری شیک به کارکنان خود هدیه دهید.

تاثیری که ست‌های اداری و بسته‌بندی‌های زیبا بر افراد دارد، غیر قابل انکار است؛ بنابراین اگر به فکر تبلیغی اصولی برای تبریک نوروز هستید تنها به یک خودکار بسنده نکنید.

این روزها ست‌های اداری ارزانی هم در میان هدایای تبلیغاتی به چشم می‌خورند که هدیه‌ای جذاب و ماندگار هستند. درضمن برای خرید این هدایای تبلیغاتی نفیس لازم نیست هزینه زیادی بپردازید. درواقع باید گفت ست‌های اداری غیرچرم که معمولا شامل خودکارهای تبلیغاتی در کنار یک جاسوییچی، ماگ یا وسایل ارزان دیگر می‌شوند، یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز هستند. چراکه در کنار تبلیغ نام خود و طراحی یا حک روی اقلام ست اداری، از قدرت اعجاب‌انگیز یک بسته‌بندی شیک و جلوه‌ای زیبا برای برندینگ خود استفاده کرده‌اید.

 

1397070812150330815536744 - Copy - Copy - Copy

 

نکته دیگری که ست‌های اداری را به هدیه‌ای جذاب و مناسب نوروز تبدیل می‌کند امکان انتخاب اقلامی است که می‌خواهید در آن قرار دهید. باتوجه به بودجه‌بندی که برای تبلیغ نام خود در نوروز در نظر گرفته‌اید، امکان تغییر و کم یا زیاد کردن اقلام ست‌های اداری وجود دارد. بنابراین می‌توان آنها را مناسب‌ترین هدیه تبلیغاتی برای مدیران مختلف دانست.

 

سررسیدها و انواع تقویم؛ همراهان همیشگی نوروز

 

نمی‌شود از سال نو حرف زد اما اشاره‌ای به سررسید‌ها و انواع تقویم‌های مختلف نداشت. سرنوشت این هدایای تبلیغاتی نفیس همیشه با نوروز عجین بوده است؛ بنابراین این اقلام نیز از بهترین انتخاب‌ها برای تبلیغ و خلق نوروزی به‌یادماندنی هستند.

نکته‌ای که این محصولات را در میان سایر هدایای تبلیغاتی پرطرفدارتر کرده است، تنوعی است که در قیمت این محصولات دیده‌ می‌شود. یک تقویم رومیزی یا دیواری وسیله‌ای است که در بسیاری از فضاهای مختلف کاربرد دارد.

بنابراین مدیران هوشمند با تهیه این کالاها، تبلیغات و برندینگ خود را تا یک سال آینده تضمین‌ می‌کنند!

سررسیدها نیز از محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز هستند که‌ می‌توان آنها را برای مخاطبان مختلف در هر قشر یا سنی تهیه کرد. از آنجایی که دست مدیران برای انتخاب نوع سررسید باز است،‌ می‌توان این کالاها را از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی دانست که به خوبی عهده‌دار برندینگ افراد‌ می‌شوند.

برای خرید سررسید و انواع تقویم که به نوعی نویدگر تولدی دوباره در طبیعت هستند، باتوجه به بودجه خود از میان تنوع بالای این کالاها بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

سررسیدها که آنها را از انواع جیبی تا قطع بزرگ‌تر در بازار‌ می‌بینیم باتوجه به نیاز تبلیغاتی مدیران‌ می‌توانند از بهترین هدایای تبلیغاتی محسوب شوند. علاوه بر این، قیمت‌گذاری این محصولات نیز براساس کیفیت کاغذ مصرفی و جنس جلد آنها انجام می‌شود. درواقع باید بگوییم با هزینه‌ای اندک‌ می‌توانید یک سالنامه شیک و زیبا به کارکنان خود هدیه دهید که هر روز یادآور نام شما باشد.

 

بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب نوروز را هدیه دهید!

 

خرید هدایای تبلیغاتی برای تبریک نوروز، رسمی دوست‌داشتنی و قابل احترام است که بسیاری از مدیران بزرگ و کوچک با این کار نه تنها از یک سال تلاش کارکنان خود قدردانی می‌کنند؛ بلکه برای برندینگ و تبلیغات خود نیز به نوعی سرمایه‌گذاری دارند. البته برای خرید هدایای تبلیغاتی مخصوص نوروز باید از اقلامی استفاده کرد که متناسب با نوروز بوده یا به کمک عناصر این عید باستانی طراحی شده باشند.

هدایای بسیاری برای تبریک نوروز، تشکر از کارکنان و برندینگ شما وجود دارد. برخی هدایای تبلیغاتی نفیس را ترجیح می‌دهند؛ اما با خرید هدایای تبلیغاتی ارزان نیز می‌توانید احساس شادی و احترام متقابل را در افراد ایجاد کنید.  

اگر بودجه کافی برای خرید هدایای سازمانی گران ندارید؛ نگران نباشید. همچنان گزینه‌های بسیاری برای تهیه این هدایا در اختیارتان قرار دارد. انواع هدایایی که در این بخش معرفی کردیم در عین کم هزینه بودن، رسالت خود را به درستی به سرانجام می‌رسانند.

شما کدام هدیه تبلیغاتی را برای تبریک نوروز می‌پسندید؟ آیا تا به حال با خرید هدایای سازمانی از کارکنان خود در این عید باستانی قدردانی کرده‌اید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با حس هفتم در میان بگذارید. در بخش نظرات منتظر شما هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied