شمانیوز
شما نیوز

تقدیر نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از مدیر عامل موسسه عالی پژوهش

عضو و نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از دکتر روزبه کردونی مدیرعامل و همکاران موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی به جهت کسب رتبه نخست اندیشکده و مرکز تحقیقاتی برتر کشور در دو حوزه اجتماعی و اقتصادی پیرامون مسائل کووید 19 تقدیر کرد.

تقدیر نائب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از مدیر عامل موسسه عالی پژوهش

به گزارش شمانیوز، دکتر علی حیدری در متن این تقدیر نامه آورده است:

بی شک نقش بی بدیل سازمان تامین اجتماعی در تعالی بخشی جامعه و تاثیر گذاری آن بر کیفیت زندگی بیش از نیمی از آحاد جامعه بعنوان اصلی ترین و محوری ترین بیمه گر اجتماعی کشور، مرهون مجاهدت و ممارست علمی و عملی مدیران و کارشناسان فرهیخته، دغدغه مند و تلاشگری است که درطول عمر بابرکت اداری خویش کمر همت به استواری، بالندگی و پویایی این سازمان بسته اند.

انجام مطالعات و پژوهش های کاربردی و منطبق با نیازها، شرایط و اقتضائات روز سازمان تامین اجتماعی، همسوسازی فعالیت های تحقیقاتی با رویکرد حل مسائل، مشکلات و چالش های مبتلا به سازمان و از همه مهمتر ارائه و انتشار نتایج آنها به نحوی که در دسترس نظامات تصمیم سازی، تصمیم گیری، اجرایی و نظارتی کشور و مطمع نظر مسئولین و متولیان امور قرار گیرد، می تواند در ایجاد تحول و تعالی بخشی سازمان تامین اجتماعی تاثیرگذار باشد و مجموعه فعالیت های پژوهشی که بر اساس همین رویکرد با همت جنابعالی و همکارانتان انجام پذیرفته و می پذیرد، گام موثر و مهمی در این زمینه است.

ضمن تبریک به جنابعالی و همکاران محترم موسسه متبوع به جهت کسب رتبه نخست اندیشکده و مرکز تحقیقاتی برتر کشور در دو حوزه اجتماعی و اقتصادی (پیرامون مسائل کووید 19) و نیز دستور مقام محترم ریاست جمهوری درخصوص یکی از نتایج فعالیت پژوهشی موسسه متبوع، برخود فرض می دانم تا از جنابعالی و همکاران محترم آن موسسه تقدیر و تـشکر نمایم.

امیدوارم متولیان امر در سازمان بتوانند از نتایج این تحقیقات، پژوهشها و مطالعات کارشناسی، بهره وافی و کافی ببرند و موسسه نیز در جهت تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی بیش از پیش و بهتر از گذشته گام بردارد. موفق، سلامت و شاد باشید.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied