شمانیوز
شما نیوز

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی مس ایران عنوان کرد:

خدمات بی‌نظیر شرکت ملی مس در راستای مسئولیت اجتماعی

«محراب احمدیان»، معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس، گفت: خدمات عام‌المنفعه شرکت ملی مس در راستای مسئولیت اجتماعی و در محورهای کمک‌های بلاعوض، کمک‌های ورزشی، اقتصاد مقاومتی و راه‌سازی درخشان است.

خدمات بی‌نظیر شرکت ملی مس در راستای مسئولیت اجتماعی

به گزارش شمانیوز، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس در میزگردی که با عنوان بررسی عملکرد شرکت مس در حوزه مسئولیت اجتماعی در سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری‌های وابسته برگزار شد با اشاره به خدمات گسترده شرکت مس در حوزه مسئولیت اجتماعی، گفت: در فعالیت‌های ورزشی شرکت مس با داشتن باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های فوتبال، فوتسال و سایر رشته‌های ورزشی در همه رده‌های باشگاهی از لیگ برتر تا لیگ یک حضور جدی و تاثیر‌گذاری در ورزش حرفه‌ای دارد و در همین راستا چندین ورزشگاه در دست ساخت دارد که پیشرفت متوسط آن حدود 70 درصد می‌باشد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌های فرهنگی همچون سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دیگر برنامه‌های فرهنگی که با حضور شاعران، و هنرمندان مطرح برگزار می شود گفت: فعالیت‌های خیریه همچون تهیه و اهدا بسته‌های غذایی و جهیزیه به خانواده‌های بی‌بضاعت در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی مس انجام می‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی شرکت مس با تشریح اقدامات صورت‌گرفته در حوزه راه‌سازی که یکی از وظایف مصوب هیئت‌مدیره در راستای مسئولیت اجتماعی است، گفت: ما در راه‌سازی توجه ویژه‌ای به مسیرهای روستایی و همچنین مسیرهای موردنیاز دسترسی معادن داریم.

به گفته احمدیان ساخت جاده خواجه - ورزقان به همراه مجتمع چندمنظوره امدادی در این جاده از مهمترین  فعالیت‌های اخیر مسئولیت اجتماعی شرکت مس در حوزه راه‌سازی است.

معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس با تشریح فعالیت‌های این شرکت در حوزه اقتصاد مقاومتی به پرداخت وام‌های اشتغال به متقاضیان کارآفرینی در رفسنجان، سرچشمه، سونگون و شهربابک اشاره کرد گفت: همچنین یکی از اقدامات مهم شرکت مس حمایت از پارک‌های فناوری و توسعه اقتصاد مردم‌محور است که در این زمینه می‌توان به طرح تجمیع دام در خاتون‌آباد اشاره کرد که نمونه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی مردم‌نهاد شرکت مس است.

احمدیان با اشاره به وقوع حادثه ناگوار زلزله در ورزقان اشاره کرد و گفت: خدمات شرکت ملی مس در این حادثه مانند ساخت مدارس، پخش غذای گرم و در خدمت قراردادن تجهیزات لجستیکی شرکت برای حمایت از مردم آسیب‌دیده مثال‌زدنی بود.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور از اواخر سال گذشته گفت:  شرکت مس برای مقابله و پیشگیری  از کرونا در کشور اقدامات زیادی از جمله ساخت بیمارستان 50 تختخوابی شهدای صنعت مس رفسنجان، تهیه و تجهیز بیمارستان‌های منطقه به ونتیلاتور و مخزن اکسیژن و پخش گسترده بسته‌های معیشتی و لوازم بهداشتی انجام داد.

به گفته احمدیان واحد ایمنی و بهداشت شرکت ملی مس با کاهش ظرفیت حضور مانع حضور کارگران مشکوک به بیماری در کارگاه شدند و دستورالعمل‌های بهداشتی به شدت انجام شد و به همین دلیل تعداد آسیب‌دیدگان ما از کرونا به شدت کم و قابل‌قبول بود.

 

منبع: مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied