شمانیوز
شما نیوز

هستیم بر آن عهد که بستیم

روز گذشته شرکت فولاد مبارکه اصفهان بار دیگر در لیست تحریمهای آمریکا قرار گرفت و این بار نام مهندس حمید رضا عظیمیان، مدیرعامل مجموعه نیز به فهرست تحریم‌های فولاد اضافه شد. به خود می بالیم که توانسته ایم دشمنان این ملت و انقلاب را به زانو درآوریم تا جایی که راهی جز افزایش تحریم های ضد حقوق بشری و انسانی نداشته باشند که چه خوب شهید بهشتی آن یگانه دوران فرمود که آمریکا باید هم از ما عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

 

 

 

حال و پس از گذشت ۴۰ سال، فولاد مبارکه اصفهان قدرتمند تر از گذشته در خط مقدم جبهه اقتصادی برای سربلندی مردم ایران علیه دشمنان خواهد جنگید و در این راه ترسی از تحریم ها و دشمنی آنان نخواهد داشت. 

 

به رهبر انقلاب و ملت بزرگوار ایران این قول را می دهیم که هیچ کدام از این اقدامات و دشمنی ها خللی در عزم راسخ مجموعه فولاد مبارکه برای مبارزه در جبهه اقتصادی و برداشتن قدم در مسیر بهبود وضعیت زندگی مردم ایجاد نخواهد کرد. 

 لشکر فولاد مبارکه از فرماندهان آن گرفته تا سربازانش به خط شکنی های خود ادامه می‌دهند، هر چند که در این مسیر از طرف دشمن خارجی مورد شدیدترین هجمه ها  و تحریم ها  و از طرف داخل مورد بی مهری هایی قرار گیرند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied