شمانیوز
شما نیوز

رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران:

اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مهار ویروس کرونا در گروه سایپا، الگویی موفق برای مراکز صنعتی است

با هدف کنترل و مدیریت فعالیت‌های بهداشتی در مراکز صنعتی و بزرگ، رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران و جمعی از کادر بهداشت و درمان شهر تهران در قالب طرح "شهید سپهبد سلیمانی" از شرکت سایپا بازدید کرده و از عملکرد این شرکت در اجرای پروتکل های بهداشتی و مبارزه با شیوع کرونا تقدیر کردند.

اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مهار ویروس کرونا در گروه سایپا، الگویی موفق برای مراکز صنعتی است

به گزارش شمانیوز، علیرضا زالی در این بازدید ضمن تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز صنعتی و دارای نیروی انسانی زیاد گفت: عملکرد مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا در رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی و مهار ویروس کرونا و همچنین تلاش شبانه روزی برای قطع زنجیره انسانی این بیماری قابل تقدیر است.

وی افزود: سال گذشته و در ابتدای شیوع کرونا و کمبود شدید مواد ضدعفونی کننده و ماسک بهداشتی، گروه سایپا با توجه به رسالت مسئولیت‌های اجتماعی خود، خطوط تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده را به صورت رایگان و عام‌المنفعه جهت رفع نیاز پرسنل خود، مراکز درمانی و سایر ارگان‌ها راه‌اندازی کرد و همچنان تا امروز شاهد این اقدام ارزشمند در شرکت های سایپا آذین و طیف سایپا هستیم.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران همکاری هدفمند سایپا در کنترل کرونا در ماه های اخیر را یک حرکت جهادی دانست و گفت: این واحد صنعتی در شرایطی وارد همکاری با وزارت بهداشت در مبارزه با بیماری کرونا شد که همانند سایر خودروسازان با مشکلات متعدد دست به گریبان بود اما با تلاش شبانه روزی خود توانست دستاوردهای متعددی را کسب کند.

وی افزود: سایپا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی موفق شد تا برنامه تولیدی خود را فعال نگاه دارد و با تهیه مستنداتی از فعالیت های بهداشتی این مجموعه به ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت الگوی موفقی را پایه ریزی و جهت بهره برداری به سایر مراکز صنعتی ارائه کرد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا تهران تعطیل نشدن مراکز صنعتی را دغدغه ای مهم دانست و گفت: با توجه به اهمیت اقتصادی برخی مراکز و با توجه به ضرورت سهولت انجام تست کارکنان، به ستاد ملی کرونا پیشنهاد اختصاص سهمیه ای منطقی از مراکز سلامت را داده ایم.

همچنین در این بازدید سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت ارشد گروه سایپا در راستای مبارزه با  بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن گفت: توجه ویژه به سلامت کارکنان و صیانت از نیروی انسانی توسط سایپا امری ستودنی است و حرکت جهادی این واحد صنعتی در راستای قطع زنجیره انسانی و ممانعت از شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه می تواند به عنوان الگو مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: واحد های صنعتی بزرگ جمعیت قابل توجهی دارند و چنانچه در شرایط فعلی به کارکنان آموزش های لازم در جهت چگونگی مهار و رعایت پروتکل های بهداشتی داده شود شاهد حضور سفیران سلامت و صیانت از کانون خانواده در سطح جامعه خواهیم بود که قطعا این امر در گروه سایپا صورت پذیرفته است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ بر ضرورت همکاری همگانی با ستاد ملی کرونا تاکید کرد و گفت: بسیج محله با ستاد ملی کرونا همکاری خوبی داشته است لذا گروه سایپا می تواند با توجه به تعداد پرسنل زیاد خود و در راستای یاری رساندن هرچه بهتر به جهادگران عرصه مبارزه با کرونا با مراکز بهداشت و ستاد ملی کرونا در سطح شهر ارتباط دو سویه ای برقرار کند.

 

منبع: سایپانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied