شمانیوز
شما نیوز

عباس زاده مشکینی در گفتگو با شمانیوز مطرح کرد؛

نقش وزات صمت در التهابات موجود در بازار فولاد

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم گفت: رزم حسینی وقتی بورس را عامل گرانی توصیف می کند باید انتظار التهابات بازار سهام را داشته باشیم که نمونه آن کاهش ارزش سهام به خصوص ارزش سهام شرکت های فولادی است.

نقش وزات صمت در التهابات موجود در بازار فولاد

محمود عباس زاده مشکینی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره عملکرد وزارت صمت اظهار داشت: درباره عملکرد رزم حسینی نمی توان به این زودی ها نظر داد، اما در این مدتی که او سکان هدایت وزارت صمت را برعهده گرفته، متأسفانه برخی از اظهار نظرهای او موجب التهاب بخشی از بازارهای اقتصادی مانند بازار سرمایه شده است.

 

وی افزود: وزارت صمت نقش مهم و اساسی را در تنظیم بازار دارد، اما متأسفانه امروز به خاطر عملکرد ضعیف وزارت صمت بسیای از صنایع با مشکل مواجه شده اند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آشفتگی بازار خودرو و فولاد به خاطر عملکرد ضعیف وزارت صمت دولت آقای روحانی است، یادآور شد: التهابات بازار خودرو و  مشکلات بخش صنعت فولاد به خاطر همین عملکرد نه چندان مطلوب وزارت صمت است که ریشه در سوءمدیریت های چندین ساله دارد و تنها مربوط به دوره وزارت  رزم حسینی نیست.

 

عباس زاده مشکینی اظهار داشت: اما باید یک نقدی هم به عملکرد  رزم حسینی داشته باشیم. مثلاً ایشان  وقتی بورس را عامل گرانی توصیف می کند باید انتظار التهابات بازار سهام را داشته باشیم که نمونه آن کاهش ارزش سهام به خصوص ارزش سهام شرکت های فولادی است؛ لذا از وزرای کلیدی دولت به خصوص وزیر اقتصاد و وزیر صمت می خواهیم که در اظهار نظرهایشان کمی مراقب باشند و پیش از بیان مطالب همه ابعاد آن را در نظر بگیرند؛ زیرا هر سخنی که آنها مطرح می کنند، مستقیماً روی زندگی و معیشت مردم تأثیرگذار است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied