شمانیوز
شما نیوز

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی :

اجرای نسخه نویسی الکترونیک نیازمند بسترسازی و آسان‌سازی روش‌ها است

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی با تاکید براینکه پزشکان قطعا در اجرای برنامه های حوزه سلامت از جمله نسخه نویسی الکترونیک همکاری خواهند کرد، گفت: باید با منطق، بسترسازی و آسان‌سازی روش‌ها شرایطی را فراهم کرد که مفهوم این اقدامات برای گیرنده و ارائه دهنده خدمت به طور کامل مشخص باشد.

اجرای نسخه نویسی الکترونیک نیازمند بسترسازی و آسان‌سازی روش‌ها است

به گزارش شمانیوز، محمد جهانگیر اقدامات و هماهنگی‌های صورت گرفته بین سه سازمان بیمه‌گر پایه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با برگزاری جلسات می‌توان گام‌های خوبی در جهت هماهنگی و پیشبرد اهداف برداشت که این اقدام در حال انجام است.

وی ادامه داد: ترجمه برخی مفاهیم و موضوعات برای سازمان‌ها به خصوص جامعه پزشکی متفاوت است که وقتی مشارکت بین خریدار و ارائه دهنده خدمت و با دیدگاه ارائه بهتر برای دریافت کننده خدمات وجود داشته باشد، می‌تواند در نهایت کارساز باشد.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی افزود: از آنجایی که اجرای نظام ارجاع، پزشک خانواده و نسخه الکترونیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است با این همکاری‌ها می‌توان قدم‌های مثبتی برداشت که تاکنون دستاوردهای خوبی داشته است.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی ارائه مشوق‌ها از سوی بیمه ‌ها به پزشکان را یکی از اقدامات مهم در هماهنگی‌های بیشتر در زمینه اجرای نسخه الکترونیک دانست و افزود: طبیعتا اجرای این اقدام به نفع ارائه دهنده، دریافت کننده و در کل حوزه سلامت خواهد بود که اقدامات صورت گرفته تاکنون با پیشرفت‌های بسیاری همراه بوده است.

 

منبع: پایگاه خبری بیمه سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied