شمانیوز
شما نیوز

تساوی در ورزشگاه فولاد اصفهان:

زور ذوب آهن به نفت مسجدسلیمان نرسید

از هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور، عصر روز شنبه اول بهمن ماه جاری تیم نفت مسجد سلیمان میهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود.

زور ذوب آهن به نفت مسجدسلیمان نرسید

به گزارش شمانیوز، تیم نفت مسجد سلیمان که با حمایت مالی بیمه دانا فصل امیدوارکننده ای را آغاز کرده است، در ادامه بازی‌های رو به جلو خود، امروز در ورزشگاه اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن رفت تا مانند بازی‌های گذشته خود، با کسب سه امتیاز دیگر، به جمع تیم‌های بالای جدول لیگ برتر بپیوندد.

اما ذوب‌آهن در 11 هفته اخیر لیگ برتر شرایط عجیبی را با تعداد بالای کرونایی‌ها، مشکلات مدیریتی و ... داشته و هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و با کسب تنها 7 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای دارد، اما آنها اکنون که مقابل نفت مسجدسلیمان قرار گرفتند، امید زیادی به پایان ناکامی‌هایشان و کسب پیروزی خانگی دارند.

  در آن طرف هم اما شاگردان سید مجتبی حسینی در تلاش برای ادامه روند خوب خود هستند تا 18 امتیازی شده و موقتا در جمع پنج تیم بالای جدول حضور پیدا کنند.

در این بازی لحظات حساسی روی دروازه های دو تیم ایجاد شد که مهم ترین آن در دقیقه ۸۰ بازی رخ داد.

 پاس مارکوویچ از تیم ذوب آهن را حق‌دوست از زاویه بسته تبدیل به گل کرد که رحیم شاهین، کمک داور اول در تصمیمی بحث‌برانگیز آفساید بازیکن گلزن ذوب‌آهن را گرفت.

این بازی در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و طرفین به تقسیم یک امتیاز این مسابقه بین خود رضایت دادند.

در این بازی دو نفر از بازیکنان نفت مسجدسلیمان از داور کارت زرد دریافت کردند.

 

منبع: روابط عمومی بیمه دانا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied